فتاة تلقى بنفسها من الطابق الثالث هرباً من الاغتصاب بإمبابة

الإثنين، 09 يناير 2017 11:54 ص
فتاة تلقى بنفسها من الطابق الثالث هرباً من الاغتصاب بإمبابة انتحار- أرشيفية
كتب بهجت أبو ضيف

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

 

القت فتاة بنفسها من الطابق الثالث هرباً من محاولة مسجل خطر اغتصابها بإمبابة، وتمكن رجال المباحث من ضبط المتهم وأخطرت النيابة للتحقيق.

 

البداية كانت اثناء متابعة النقيب محمد مجدي ضابط مباحث قسم شرطة إمبابة للحالة الأمنية لاحظ تجمع عدد من الأشخاص حول فتاة ملقاة أرضاً ومصابة بكسور وكدمات بانحاء جسدها وتم نقلها إلى المستشفى لتلقي العلاج .

 

وبسؤالها أفادت أنها اثناء توقفها بصحبة صديقها بالشارع فوجئت بمسجل خطر يهددها بمطواة ما دفع صديقها للهرب واصطحبها المتهم إلى شقته بالإكراه وحاول اغتصابها وتصويرها عارية ما دفعها لمغافلته والقت بنفسها من النافذة .

 

وتمكن رجال المباحث من ضبط المتهم ويدعي" تامر .م " مسجل خطر وبمواجهته اعترف بارتكاب الواقعة، فاخطر اللواء هشام العراقي مدير أمن الجيزة واللواء خالد شلبى مدير الإدارة العامة للمباحث وباشرت النيابة التحقيق.

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

انا مش عارف هى لية الدخلية سيبة

المسجلين والبلطجية فى الشارع لية

عدد الردود 0

بواسطة:

Lolo

م

والبأف اللي كان معاها دة مين ؟ الرجوله مواقف

عدد الردود 0

بواسطة:

محمود

صديقها ليس راجل

تصرف غريب لا اجد له وصفا ..طيب ليه لم يقوم صديقها بأخبار الأهالي في المنطقة لنجدتها والقاء القبض على الجاني واكتفى بالهرب واطلق ساقيه للرياح وترك صديقته لتواجه مصيرها بكل بساطة ؟ شكله متفق مع المسجل خطر وسلمها له تسليما.

عدد الردود 0

بواسطة:

م

البنت روايتها مش منطقيه

البنت روايتها مش منطقيه علشان لو كانت ماشيه مع شخص يمت لها بقرابه زي خطيب او زوج أو أب.. الخ كان وقف جنبها ودافع عنها. لكن واضح أن الموقف من بدايته مشبوه.

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

لا تظلم البت وكن حسن النيه بها .........

نحن نري بأعيننا اننا تخلينا عن مروءتنا واستهتارنا بامور كثيرة سواء كانت مهمه او غير مهمةتحت بند وانا مالي خليني في حالي وما منا قدتكون عجوز في الشارع واقفة تركب لأحد يأخذ بأيديها او أمراءة ومعها أطفال تلاقي الراجل يركب ولا ينظر للمراءة وأطفالها وقد يزاحمها ويستريح هو وكذا رجل عجوز فالقيم تبدلت وتغيرت وأصبح البعض متبلِّدا وكأنو اين شباب مصر وقت اغتصاب فتاة العتبة علي مسمع ومراءه من الناس هل هذا يكفي ان نقول علينا العوض في قيمنا وأخلاقنا وعدم اهتمامنا بالدِّين الخ

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

قال صديق قال

وليه ما يكونش الصديق مع المغتصب وكان ف اتفاق مسبق . خيبه !!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

مواطن

صديقها والمغتصب

السؤال بس دلوقتى انها ماشيه مع "صديقها" على اساس ان صديقها دى عادى - المهم وفتح عليها البلطجى او المغتصب مطواه فى الشارع ومافيش حد اتدخل وطلعه بيت وهى مهدده وعادى وطلعت معاه الدور ال3 والبيت مافيهوش اى حد لاحظ من السكان ولسه مافيش حد لاحظ او اتصل بالشرطه او صوتت او عملت اى حركه تدل او حد من الناس قاله فى ايه يا "وحش" حتى ماشى خلاص وبعدين القت بنفسها من 3 دور - لكم التعليق انتم

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد السيد

كت

هي ده مصر

عدد الردود 0

بواسطة:

مكاوي

فتاة تلقى بنفسها من الطابق الثالث هرباً من الاغتصاب بإمبابة

مشاء الله اول شي ماشية مع (خريها) الناس اتحظرت صارو البنات عندهم اصحاب وليس صاحبات طيب وش متوقعين وش يصير واحد من الاثنين يا إنّو هو مخطط معاهم في القصه يا إنّو خاف لا يختطصبوه هو كمان وحط رجله بس سؤال ثاني على السريع وين هذا الكلام صاير في اَي بلد الناس المتخلفه هذي إليّ بنت وولد ماشين سوا وكأنو الشي عادي وين أهل البنت عنها كيف خرجت من البيت الواحد لو يتعمق بيشوف ثغرات كثيرها مالها حل

عدد الردود 0

بواسطة:

ام سيف

حدائق القبة

اكيد فى حاجه غلط .دى مش الحقيقه الكامله

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة