المنتج محمد العدل: الحكومة تتربص بخالد يوسف والموضوع "فشنك وتافه"

الأحد، 29 يناير 2017 01:52 م
المنتج محمد العدل: الحكومة تتربص بخالد يوسف والموضوع "فشنك وتافه" المنتج محمد العدل
كتبت ندى سليم

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

علق المنتج محمد العدل، على حادثة التحقيق مع المخرج والنائب البرلماني خالد يوسف عقب ضبطه وبحوزته 100 قرص من مخدر الزانكس، قائلا: "الحكومة بتتربص بخالد يوسف والموضوع فشنك وتافه"

 

وقال العدل خلال تواجده بمقر محكمة شمال القاهرة تضامنا مع المخرج خالد يوسف، إن الأقراص المضبوطة تخص زوجة البرلمانى، ومن المعهود أنها أقراص تعالج الاكتئاب،  مضيفا: "قولوا للدولة تبطل تجبلنا اكتئاب ونبطل نشترى زانكس"

 

يذكر أن نيابة شرق القاهرة الكلية بدأت التحقيق منذ قرابة ساعة مع البرلمانى خالد يوسف على خلفية ضبطه بمطار القاهرة وبحوزته الأقراص سالفة الذكر. 

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

مصر هواها يميني قومي متطرف

يعني نازيين البروباجاندا

عدد الردود 0

بواسطة:

عصام

ده مش فاهم حاجة

أدوية الاكتئاب غير مدرجة فى جدول المخدرات يا برم ... و الزاناكس مخدر

عدد الردود 0

بواسطة:

طرازان

ماهية فوضى !!!!

يبقى كل واحد يشيل الاقراص دى و يقول اصل و فصل ... وممكن حضرتك اللى وردتهم له ... ما سيادتك برضوا كنت فى وكسة 25 يناير من مديرى الميدان و الخيم و الاقراص دى كانت داير مايدور عليكم ... و بعدين اللى زيك لازم يتكسف على دمة

عدد الردود 0

بواسطة:

سيد الحلاج

الطيور على أشكالها تقع

ماهو انت لازم تطلع تهز ديلك دلوقتى .تقفوا على أى خرابه تلقطوا رزقكم .هم الطابور الخامس بتاع حامضين من ساعه ماالاخضر شح ف السوق وهم هيتجننوا .بس الدوله قويه .والقافله تسير

عدد الردود 0

بواسطة:

تامر زينة

الحكومة تتربص ؟

يعنى اية الحكومة تتربصص ؟ هى الحكومة اللى قالتلو شيل ادوية جدول معاك ؟ الحكومة اللى قالت خبها و متقولش انها معاك لحد متتمسك بالصدفة ؟ سؤال بفرض صحة الكلام ان زوجتة بتاخد الدواء دة .. هل فرنسا مفيهاش الدواء دة ولا عندهم بردة أزمة فى الأدوية ؟ وخاصة الممنوعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عدد الردود 0

بواسطة:

عادل و الآن عادل الأول

" سؤال لابد منه "

هل الزاناكس لا يباع إلا بروشتة مخدرات ؟ ألا تباع هذه الأقراض فى الأجزاخانات بدون حتى روشتة طبية ؟؟؟؟ إذا ما المشكلة ؟؟؟ , كما أن الخبر لم يذكر إذا كان قد تم ضبطه بمطار القاهرة و هو داخلأ إلى مصر من الخارج- أي يقوم بتهريب 100 قرص و هي موجودة في الداخل بدون قيود أي لا يوجد مبرر لتهريبها ) أم أنه يقوم بتهريبها للخارج من مصر ليتربح منها , و واضح أن 100 قرص لا تشكل مكسبا يذكر و إذا أراد أحد أن يهرب للخارج أقراصا مخدرة فلن يكون أقل من 1000 قرص ؟؟؟!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

فاطمة

لك حق ما أنتوا الإتنين طينة واحدة

اللي تربص بالبلد و شبابها و ألعن من المخدرات هي أفلامكم القذرة اللي بيعملها أمثالك أنت و اللي بتدافع عنه تدمرون الأخلاق تحت أسم الإبداع و الحرية و لعنها الله دي حرية اللي مخلياكوا تنشروا الفساد منكم لله خلي الملايين اللي بتلموها تستركم أدام الذي لا يغفل و لا ينام علي القذورات اللي بتنشروها بإسم الفن ملعون أبو ده فن,, الدولة اللي بترمي بلاك عليها بتشتغل بسرعة الصاروخ أنتوا بقه يا للي بتسموا نفسكوا مبدعين عملتوا أيه غير تشويه مصر و سيداتها و شبابها بأفلامكم القذرة ربنا يورينا فيكم يوم بحق جاه الحبيب النبي (ص)

عدد الردود 0

بواسطة:

Amr Mustafa

no comment

يعني هي الحكومه اللي حطتله الأقراص في شنطته مثلا ماهي ديه إجرائات تأمين المطارات ولو عدت هاتقوله تقصير أمني إتقوا الله

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد الطويل

تافه

انت وخالد يوسف اتفه من بعض. 100 قرص ليه؟؟ بتتعالج هي وأقاربها و صاحباتها والجيران؟ لو واحد غلبان ما كنت اهتميت.

عدد الردود 0

بواسطة:

odakrro

محمد العدل

وانت هايجيلك اكتئاب ليه يا حاج محمد العدل ... انت راجل عندك ملايين وشركات انتاج ... ربنا يخللي خمارة الوالد اللي في العجوزة اللي جابت لك الملايين دي .. صحيح اللي اختشوا ماتوا .. علي فكرة خمارة الوالد لسه مفتوخة للان ... سيبوا الاكتئاب ده للغلابة

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة