طه إسماعيل لـ"مارتن يول": أنت جايب الصفقات الجديدة ليه

الثلاثاء، 09 أغسطس 2016 12:06 ص
طه إسماعيل لـ"مارتن يول": أنت جايب الصفقات الجديدة ليه مارتن يول
كتب محمد مراد

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
انتقد طه إسماعيل الخبير الكروى، التشكيل الذى دفع به مارتن يول المدير الفنى للأهلى فى نهائى كأس مصر أمام الزمالك والتى خسرها الأحمر 3/1 .
 
أكد طه إسماعيل فى تصريحات لقناة  ontv plus  يول دفع بـ 11 لاعباً من القوام القديم لفريقه ولم يدفع بأى عنصر جديد من بداية اللقاء وكان يجب عليه الإعتماد على على معلول ، قائلاً ما فيش حاجة اسمها ألعب بالتشكيل الأساسى فى ظل وجود صفقات جديدة أبرمها النادى ، خاصة أن هؤلاء اللاعبين مجهدين فنياً وبدنياً.
 
 









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 8

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

هــــــــــاتو له

ياجماعة..................هاتوله رررررررمضان

عدد الردود 0

بواسطة:

دشريف حسن لطيف

تحية لمدرب الاهلي و لكل لاعبي الاهلي و مبروك لنادي الزمالك

تعليق طه اسماعيل عاطفي ..لعب الاهلي مبارة رائعة و لم يمسك الزمالك الكرة لا في الشوط الاول و في الشوط الثاني .. الاهداف عبارة عن اخطاء فردية في خط الدفاع و استغلها باسم و مصطفي فتحي ..و شيكابالا كان لا يجد من يرسل له الكرة .. مارتن بول قدم مبارة رائعة .. و لكن النتيجة شيئ آخر .. نرجو من السادة المعلقين و الجماهير شاهدوا المباراة اكثر من مرة قبل ان تتكلم ..كل التحية لمارتن بول و للاعبي الاهلي .. و مبروك لنادي الزمالك .. نعم لازم الزمالك يفرح بالفوز و لكنه لازم المسئولين يشاهدوا المبارة و يقفوا على الاخطاء .. الزمالك ظهر ضعيفا للغاية و لم يقدم شيئ من مدرسة الفن و الهندسه .. بيما قدم لاعبي الاهلي كل شيئ من تمريرات و محصارة الزمالك 90 دقيقة .. قدم مارتن بوا مباراة راقية ممتعة ..

عدد الردود 0

بواسطة:

الشراوى زمالكاوى

الاهلوية هيتجننوا يا زمالك حرام عليك كفاية مرمطة فى الاهلى وجمهوره بقى

مبروك لـــ70 مليون زمالكاوى طوفان زمالكاوى يحطم جدران قلعة الجزيرة كل ملايين الجنيهات لم تستطيع ان تهزم ارادة الرجال رجااااااااااااااااااااااااااااااال يا زمالكاوية

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد الامارات

الاهلي بهدل الزمالك

لو في راس حربة استغل الفرص اللي جت للاهلي كان الزماللك شال الطين الاهلي لعب كور ة جماعية اوربية بس مفيش هداف يخلص لعيبة الزماللك كانت بتتفر ج علي الكور ة والاهداف اللي جت انفرادات بكور عكسية الزماللك ما لعب كورة بس ربنا عاوز كده حظهم حلو والدليل علي كدة اثناء الماتش جمهور الزماللك بيقول العب يازماللك كانو اخايفين لا الماتش يروح منهم

عدد الردود 0

بواسطة:

مولانا منعم بلال

رجال الاهلى

لعب الاهلى مبارة من احسن مبارياتة ولاكن دون توفيق تحية لمجلس الادارة ولاعبين الفريق وطاقم التدريب

عدد الردود 0

بواسطة:

أبو أحمد

اشترى بدلة جديدة ، وراح الفرح بالجلابية !!!!

أمال اشتريت البدلة ليه ؟؟؟؟ صبري رحيل بدل معلول ؟؟؟؟ عمرو جمال بدل مروان ؟؟؟؟ متعب ؟؟؟؟؟ سعد سمير واوا تسيبه ليه ؟؟؟ عشان فدائي ؟؟؟ باسم ذبحه بكوعه وأصبح خايف علي نفسه.

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد عبد الرحيم

مباراة حلوة

مبروك للزمالك وهارد لك للاهلي لعب ماتش حلو

عدد الردود 0

بواسطة:

Mohamed Aly

To number 7 - Ahmed Abdelrehim

Many thanks for your comment. You are very respectful man.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة