أكرم القصاص - علا الشافعي

حارس الأهلي يرفض الراحة قبل مواجهة زيسكو

الأربعاء، 10 أغسطس 2016 10:18 ص
حارس الأهلي يرفض الراحة قبل مواجهة زيسكو أحمد عادل عبد المنعم
كتب محمد عراقى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أدى أحمد عادل عبد المنعم، حارس مرمى النادى الأهلي، تدريبا منفردا فى ملعب التتش بالجزيرة، على الرغم من حصول اللاعبين الأساسيين في مباراة الزمالك بنهائى الكأس - والتى خسرها الأحمر بثلاثية مقابل هدف- على راحة من التدريبات اليوم الأربعاء.


ويرغب الحارس الدولى فى رفع معدلات اللياقة البدنية، خاصة بعد أن أصبح الحارس الأساسى للفريق خلال الفترة الأخيرة على حساب شريف إكرامى.


ويستعد الأهلي لمواجهة زيسكو الزامبى، فى دور المجموعات ببطولة دورى أبطال أفريقيا، والتى لا بديل فيها عن الفوز فى حالة رغبة الفريق الأحمر فى الإبقاء على آماله فى الصعود للدور نصف النهائى بالبطولة القارية.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

مواطن عادى

الحارس الغير امين

ولايصلح مع شريف اكرامى لحراسة مرمى الاهلى ابداااا

عدد الردود 0

بواسطة:

أحمد

لكاتب المقال عندي إستفسار

سؤال لكاتب المقال هوا أحمد عادل عبد المنعم شخص محترم و أنا أقدر الكلام ده بس هوا حارس دولي إزاي ؟؟ شارك في كام مباراة مع المنتخب الأول و لا هوا لازم و أبدا يكون حارس مصر من الأهلي ده شوبير قلك في التحليل الشناوي لم يختبر ... ده ال 90 دقيقة الزمالك بيدافع و من بعد الماتش ده ... ده اللي يتقال له الشناوي هوا حارس مصر الأول و مش عيب يا جماعة نعترف أن الحراسة في الأهلي من بعد الحضري في النازل و طول ما فيها ده ابن فلان و مش بتاخد بالكفاءة هتفضل موكوسة ده ما يمنعشى إننا نقول أن أحمد كويس بس محتاج مساندة و مدرب حراس تاني في الأهلي

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة