جهاز منتخب الفراعنة: "لو مش هنقدر نوصل المونديال.. نمشى أحسن"

الخميس، 23 يونيو 2016 10:14 ص
جهاز منتخب الفراعنة: "لو مش هنقدر نوصل المونديال.. نمشى أحسن" أحمد ناجى

كتب حاتم رضا
نشر أحمد ناجى مدرب حراس المنتخب الوطنى، تعليقا له على وقوع مصر فى التصنيف الثانى أفريقيا قبل سحب قرعة مونديال روسيا غدا الجمعة.

كتب ناجى على صفحته الشخصية بموقع التواصل الاجتماعى فيس بوك: "إحنا اتفقنا بينا وبين بعض كجهاز فنى وادارى وطبى..انه اللى مش شايف إننا حنتأهل لكأس العالم ياخد بعضه ويروح احسن.. اللى معندوش الروح بتاعتنا وبتاعة جهازنا الادارى والطبى ورجلتنا اللعيبه اللى املنا ف ربنا وفيهم اللى مش شايف فى نفسه القدره والأمل على التأهل مش عاوزينه".

يذكر أن الفيفا أعلن أمس تصنيف المنتخبات ووقعت مصر فى التصنيف الثانى رسميا.


أحمد ناجى



اخبار متعلقة


أحمد ناجى: المنتخب تصنيف أول أو رابع مش هيفرق المصريين وحوش





أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة