مصطفى بكرى مع عمرو أديب الليلة للرد على خالد حنفى

الإثنين، 03 أكتوبر 2016 11:46 ص
مصطفى بكرى مع عمرو أديب الليلة للرد على خالد حنفى عمرو أديب و مصطفى بكرى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

يستضيف الإعلامى عمرو أديب  فى برنامجه "كل يوم" المذاع على قناة" أون " النائب مصطفى بكرى مفجر قضية خالد حنفى وزير التموين السابق وإقامته فى فندق سميراميس إنتر كونتينينتال.

 

وطلب النائب مصطفى بكرى من الإعلامى عمرو أديب ضرورة السماح له بالظهور فى البرنامج  للتعقيب على ما أثاره وزير التموين السابق وعملا بحق الرد ولتوضيح مجموعة من التفاصيل حول ما ذكره الوزير خلال لقائه أمس فى " كل يوم"، خاصة وأن اللقاء أثار جدلا واسعا على مواقع التواصل الاجتماعى.

 

وكان خالد حنفى وزير التموين السابق قد تعجب من إثارة أمر إقامته فى فندق الإنتركونتنينتال بصحبة حرسه الخاص، خلال حواره مع عمرو أديب ، قائلا : "الموضوع أثير بعد 30 شهرًا من إقامتى بالإنتركونتنينتال رغم علم الجميع بذلك، ولكن أعتقد أن مصطفى بكرى وصلته معلومة وكان يؤمن بما يقوم به، وظن أنها قضية مهمة جدًا ومقتنع بها"، مازحًا: "دا أنا نفسى صدقته واقتنعت بكلامه عن توفير غرفة للحرس بالفندق.. لا أرى أن هناك من يقف ضدى أو يتعمد إيذائى، حتى مصطفى بكرى ومن هاجمونى بشدة فى البرلمان رغم اختلافنا فنيًا، لكن ربما يكون هناك محركات أخرى"

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

البريء

الفساد

عمرو أديب امبارح تكلم على الفساد و المليارات الضائعة فى كل المجالات و نسى أن يقول إن الإعلام فيه اكبر هدر للمليارات. فى برامج التوك شو و برامج الرياضه و الإعلانات و كلها فى النهايه كلام فارغ و خالى من المهنيه. كل واحد دلوقتى يفتح قناه و يجيب اى حد يتكلم بالساعات و مرتبات بالملايين حتى وصلت أن واحد صيدلى و بتاع أعشاب بقي إعلامى و عنده قناتين و لا تعلم من أين أتى بكل هذه الملايين. عمرو قال امبارح أن القناه بتدفعله فلوس كتير قوى قوى علشان يقول الكلمتين دول و بعدين يتكلم عن الفساد و هدر المليارات. انفصام و ضحك و لعب بعقول جرفت و لكى الله يا مصر.

عدد الردود 0

بواسطة:

فرعون

بلاش يا عمرو

بلاش مصطفى بكرى دة لأن تاريخه معروف و اكيد هو كان له حاجه عند الوزير و الوزير قلبه فبدأ الحرب. عمل كده مع نجيب ساويرس و لكنه طبعا ما قدرش عليه. مش ده اللى شالوه على الاعناق الإخوان و السلفيين فى مجلس شعب الارهابيين؟ خلاص الناس عرفت كل واحد على حقيقته. بدل أمثال هذا اتعب يا عمرو و هات شخصيات مش معروفه تكون شريفه و بتخدم مصر بجد و مش ضرورى يكونوا مشهوريين. بالمناسبة تحيه للأستاذ حمدى رزق والوحيد الذى يقدم شىء مفيد لمصر.

عدد الردود 0

بواسطة:

Sherif

بلاش مصطفى بكرى

انا مع رقم 2، بكرى مان نسى اللى عمله خالد حنفى مع طوابير العيش، والانابيب وتحسين التموين، ولبسه فساد الموظفين كل واحد مسئول عن شغله، وطلع عليه اشاعات الفندق، انا عارف ان بكرى مان بيحب مصر بس الدبه ساعات بتأذى صاحبها، نفسى اشوف البرلمان عباره عن سيساسين مرشحين من احزابهم مش اعلاميين ومحامين

عدد الردود 0

بواسطة:

امصرى

اوعى تنسى يابكرى تقول المقولة المشهورة بتاعتك هى مؤامرة امريكية صهيونية تحاك بالبلد

من يوم رحيل الوزير المحترم خالد حنفى ولايوجد سكر او ارز تم صرفة فى التموين -ورغيف العيش ناقص الوزن وردئ جدا -مبسوط يابكرى بانتصارك على ارادة الغلابة من الشعب الى كانوا يرغبوا فى بقاء الوزير الامين فى عملة فى مكانة لكن نقول اية غير انها مؤامرة امريكية صهيونية واللة اعلم بالنوايا

عدد الردود 0

بواسطة:

أشرف

غريبة يا بلد

من ساعة مغادرة د. خالد حنفي من نراه من الوزراء في الشارع لمتابعة الأمور و سأل الناس؟ لا أحد!!!!

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة