أكرم القصاص - علا الشافعي

مستشفى العريش يعلن تعرض أطباء وممرضين لاعتداء من قبل أهل مريض

السبت، 29 أكتوبر 2016 09:34 م
مستشفى العريش يعلن تعرض أطباء وممرضين لاعتداء من قبل أهل مريض مستشفى العريش العام - أرشيفية
شمال سيناء ـ محمد حسين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أعلن مستشفى العريش - فى بيان قبل قليل - تعرض طاقم الأطباء والممرضين لاعتداء من أهالى.

وأوضح البيان أنه حضر طفل يبلغ من العمر سنتين تقريبا يعانى من حروق بكافة أنحاء الجسم بنسبة تتعدى 80% وبحالة حرجة ومتأخرة جدا محول من مستشفى بئر العبد وتم دخوله على الفور قسم العناية مركزة أطفال.

وتابع البيان: تم استدعاء أطباء العناية المركزة بالمستشفى وطاقم أطباء الأطفال وبعد محاولات عدة مع الطفل توفى، فقام أهالى الطفل بالاعتداء على طاقم تمريض وأطباء القسم وكسروا الباب الخاص بقسم العناية أطفال وتكسير جهاز ميزان الأطفال وإتلاف الأسلاك الخاصة بجهاز المونيتور وإتلاف بعض الممتلكات العامة بالقسم.









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

,GD] SDRTD

شعب همجى

احنا شعب همجى ....ما بيحصلش الكلام ده الا فى مصر ما فيش دوله فى العالم بيحصل فيها الكلام ده الا عندنا... و الناس اللى كسرت الاستقبال دول لو كانوا فى دوله زى السعوديه و الله ما يقدروا يفتحوا بقهم و لا يتكلموا كلمه واحده ...لانهم عارفين ايه اللى هايحصلهم لو كسروا الاستقبال بتاع المستشفى ..هايترموا فى السجن و ما حدش يقولى قدر شعورهم هما فاهمين كويس اوى بيعملوا ايه ..دول بلطجيه مش ناس جايه تتعالج

عدد الردود 0

بواسطة:

ashraf

همجية

االسيد الرئيس المحترم / عبد الفتاح السيسى افتكر لية مقولة قبل اجراء انتخابات الرئاسة . قال سيادته عايز اخلى الناس تشوف الشعب اليابانى بيتعامل مع بعضه ازاى كل ادب واحترام اتمنى ان ربنا يمن على الشعب المصرى برفض الهمجية وتعديل سلوكياتة . وقال رسول الانسانية صلى الله علية وسلم/ انما بعثت لاتمم مكارم الاخلاق . ولله ما اخذ وما اعطى . واللة لا يغير ما بقوما حتى يغيروا ما بانفسهم.

عدد الردود 0

بواسطة:

د.ماهر

الاشكال.

يجب.القبض.ومحاسبة.هذه.الاشكال.الضالة.البلطجية.باقصى.عقوبة.ليصبحواعبرة.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة