بالفيديو.. أحمد حسن يكشف لأول مرة سر رحيله عن الأهلى

السبت، 29 أكتوبر 2016 01:22 ص
بالفيديو.. أحمد حسن يكشف لأول مرة سر رحيله عن الأهلى أحمد حسن عميد لاعبى العالم
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

كشف أحمد حسن عميد لاعبى العالم ونجم المنتخب الأسبق لأول مرة سر رحيله عن النادى الأهلى أن مبادرة "لا للتعصب" التى دعا لها فى وقت سابق كانت أحد أسباب رحيله من القلعة الحمراء.

قال أحمد حسن فى تصريحات تليفزيونية لقناة النهار رياضة مع الإعلامى كريم حسن شحاتة: "التعصب ودانا فى داهيه والفيديو الذى تم إذاعته ده كان ضمن أسباب رحيلى من الأهلى لأن الناس قالت إنى هيبقى ليا قوى داخل الأهلى وقابلت الكابتن حسن حمدى فى اتحاد الكرة قالي أنت بقيت تعمل برامج اليومين دول ومن هنا بدأ نوع من أنواع التسخين ورحلت عن الأهلى".

أضاف الصقرأنه يفضل تدريب إنبى وسموحة فى الوقت الحالى إذا عرض عليه عن الأهلى والزمالك بسبب ضغوط العمل فى القطبين، مشدداً أنه سيخوض تجربة التدريب مرة ثانية بعد تجربته السابقة مع بتروجت.

تابع الصقر تصريحاته خلال استضافته بالنهار رياضة قائلاً: "التدريب بالنسبة ليا خطوة خطوة والتجربة السابقة مع بتروجت مفيدة.. وهناك أمور أخرى تحكم العمل التدريبى فى مصر بخلاف الأمور الفنية والتدريبية".

كما طالب أحمد حسن، الجهاز الفنى للمنتخب الوطنى بقيادة الأرجنتينى هيكتور كوبر، بضم عمرو مرعى مهاجم إنبى إلى صفوف الفراعنة فى الفترة القادمة بعد تألق اللاعب فى الفترة الأخيرة.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

مهندس / صلاح

أحمد حسن : ليس لك فى التدريب .

بتروجيت كان ها ينزل الدرجة الثانية على ايدك ، لولا أن لحقوا نفسهم وقلشوك ، النادى اللى ها يطلبك لتدريب فريقه يبقى مستغنى عن نفسه .

عدد الردود 0

بواسطة:

مهندس / صلاح

أحمد حسن : ليس لك فى التدريب .

بتروجيت كان ها ينزل الدرجة الثانية على ايدك ، لولا أن لحقوا نفسهم وقلشوك ، النادى اللى ها يطلبك لتدريب فريقه يبقى مستغنى عن نفسه .

عدد الردود 0

بواسطة:

المهندس محمد

احمد حسن

محترم وعميد لاعبي العالم ومن افضل اللاعبين وكل الاهلاوية يحبونه .. وقد صدق عندما تحدث عن عمرو مرعي لانه افضل مهاجم فعلا

عدد الردود 0

بواسطة:

كلنا مع مصر و مع السيسى ضد مؤمرات الاخوان و قطر لتركيع المصريين

الاخوان و قطر و اسرائيل عاوزين يحولوا المصريين اللى لاجئين على الحدود

كلنا مع مصر بلدنا اللى عايشين فيها بكرامتنا و ناس كتير بتحسدنا عليها السيسى قائد شجاع واقف مع الجيش ضد مؤامرة كبيرة على المصريين الاخوان كل بلد دخلوها خربوها واذلوا شعوبها ونشروا الفساد و الارهاب افغنانستان العراق اليمن الصومال السودان قسموها ليبيا عاوزين يقسموها الاخوان كلهم خراب

عدد الردود 0

بواسطة:

ياسرسلامة

كل واحد عايز يكون بتاع كله.

من أرجل لاعبي كرة القدم ويكفي أنه كابتن الجيل الذهبي .. لكن .. في نفس الوقت لاعب الكرة في مصر بقى عايز يكون بتاع كله .. عافية كدا .. ودي مشكلتنا في مصر بكل أسف .. كل واحد عايز يبقى بتاع كله .. لاعب ومحلل ومدرب وإعلامي و .. و .. و .. إلخ.. ممكن تكون أفضل لاعب في العالم في مركزك وتنفذ المطلوب منك لكن مابتعرفش تقرأ ملعب أو تديره صح أو ماتعرفش تصنع استراتيجية علشان تكون "مدير فني" الخلاصة: إحنا شعب بتاع كله .. ودا سبب تأخرنا وسبب حالة البلد الهلامية اللي بنعاني منها ..

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة