بالفيديو.. مواطن تعليقا على استقالة الحكومة:" مفيش رئيس وزراء هييجى زى محلب"

الأحد، 13 سبتمبر 2015 05:11 م
احد المواطنيين

كتب ـ هشام عبد الجليل
علق أحد المواطنين على استقالة حكومة المهندس إبراهيم محلب :" مش موافق على إقالة المهندس ابراهيم محلب لأنه نشيط وبيشتغل بكل جهده و مفيش حد ها ييجى نشيط زيه المفروض يشيلوا الوزارء كلهم ويجيبوا شباب علشان يشتغلوا ويا ريت يكونوا من شباب الثورة و ياريت يا سيادة الرئيس تبص لمصابى الثورة ".







أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة