بالفيديو.. مواطنة لـ"السيسى": "كنت عايشه فى ليبيا ملكة .. ومش لاقيين نأكل"

الثلاثاء، 04 أغسطس 2015 02:16 م
المواطنة علية

كتب هشام عبد الجليل
وجهت المواطنة علية رسالة للرئيس عبد الفتاح السيسى قائلة :”يا ريس إنت أبويا ومليش حد غيرك أنا كنت عايشه فى ليبيا من 20 سنة وعندى 5 أولاد وكمان كان عندى مطعم هناك وفى الأحداث الأخيرة رجعت بلدى من غير أى حاجة لا فلوس ولا غيرة .

وأضافت المواطنة:” أنا معنديش مصدر رزق هنا فى بلدى أعمل إيه أنا وجوزى وعيالى حتى العربية اللى كنا نازلين بيها خدوها مننا فى الجمارك ناكل منين ونرب منين بعد ما كنت عايشة ملكة فى ليبيا مش لاقية اكل فى بلدى.




أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة