بالفيديو..مواطنة لـ"محلب":الشركة اللى رممت بيوتنا جنب قنصلية إيطاليا سابوها من غير زجاج

السبت، 29 أغسطس 2015 09:06 م
المواطنة فاطمة

كتب هشام عبد الجليل
ناشدت المواطنة فاطمة المهندس ابراهيم محلب رئيس مجلس الوزراء" احنا من ضمن البيوت اللى اتضررت من تفخير القتصلية الإيطالية والحمد لله رممولنا البيوت بس الشبابيك مفيهاش زجاج وإحنا داخلين على شتاء والشبابيك كلها مش متظبطة خالص".





أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة