بالفيديو.. سائق: "بندفع سيرفيس 1200 جنيه بموقف أحمد حلمى"

الجمعة، 24 يوليو 2015 09:50 ص
بالفيديو.. سائق: "بندفع سيرفيس 1200 جنيه بموقف أحمد حلمى" المواطن محمد عابد محمد

كتب- محمد تهامى زكى - محمد العاصى
وجه المواطن محمد عابد محمد، سائق ميكروباص خط "أحمد حلمى - حلوان"، رسالة إلى المسئولين: "المرور بتيجى تسحب الرخص بتاعتنا عشان واقفين تحت كوبرى أكتوبر فى رمسيس.. والزبون أصلا مش بيدخل موقف أحمد حلمى.. بقالنا 20 سنة هنا.. وكمان بندفع 1200 جنيه سيرفيس ومش بنستفاد منهم خالص".





أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة