بالفيديو..ارملة احد المحامين لسامح عاشور:" عيب معاشاتنا قليلة اوى وانتو اغنى نقابة على مستوى مصر"

الأربعاء، 15 يوليو 2015 03:20 ص
بالفيديو..ارملة احد المحامين لسامح عاشور:" عيب معاشاتنا قليلة اوى وانتو اغنى نقابة على مستوى مصر" المواطنة

كتب هشام عبد الجليل
ناشدت المواطنة ارملة احد المواطنين سامح عاشور نقيب المحامين بضرورة رفع معاشات المحامين قائلة:" عيب اوى انتو اغنى نقابة فى مصر ومعاشات المحامين قليلة اوى بتساوى معاشات السادات بعد كل الخدمة دى للمحامين فى المجال ميكرموش زوجاتهم وعيالهم ويدوهم معاش محترم







أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة