بالفيديو.. المواطنة منى لوزير الإسكان:” محتاجة شقة صغيرة تلمنى أنا وبناتى”

السبت، 27 يونيو 2015 08:07 ص
المواطنة منى

كتب حازم سعد حسب الله
وجهت المواطنة منى رسالة إلى وزير الإسكان قائلة :” محتاجة شقة صغيرة تلمنى انا وأولادى، أنا ظروفى صعبة ومعايا بنتين وولدين توأم صغيرين ومافيش حد يساعدنى و أنا لوحدى والحمل تقيل عليا ومريضة سكر،وكل شوية اتنقل بسبب الإيجارات الغالية، والمعاش 400 جنيه مش مكفى”.




أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة