بالفيديو.. المواطن ياسر العجمى لمحلب:”أنت بتشتغل لكن الوزراء بتوعك مبيشتغلوش”

الجمعة، 26 يونيو 2015 09:09 م
بالفيديو.. المواطن ياسر العجمى لمحلب:”أنت بتشتغل لكن الوزراء بتوعك مبيشتغلوش” المواطن ياسر العجمى

كتب مصطفى السيد
وجه المواطن ياسر العجمى رسالة إلى رئيس الوزراء المهندس إبراهيم محلب قائلا:” أنا بشكرك على المجهود اللى أنت بتعمله.. أنت بتشتغل لكن الوزراء بتوعك ما بيشتغلوش، لازم كلهم يشتغلوا معاك “.
لمشاهدة الفيديو إضغط هنا


أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة