وقال المواطن لـ"اليوم السابع": "أنا قدمت شكوتين الأولى بتاريخ 29 سبتمبر والتاريخ 8 أكتوبر لمجلس الوزراء، عشان اخد موافقه أو تصريح عشان اعمل كشك أكل منه عيش عشان انا من ذوى الاحتياجات الخاصه، وإعاقتى فى ايدى اليمين، وعندى التهابات فى فقرات العمود الفقرى، وأنا عندى بنت عمرها 3 سنين، وقاعد فى شقه ايجار ويدوب يجيب ايجارها من مسح العربيات، ودى مش شغلانة دى شحاته، ونفسى فى كشك أستر واصرف على عيلتى بيه، ولحد النهارده محدش رد عليا".
