مواطن من أمام مجلس الوزراء: "أنا من ذوى الاحتياجات الخاصة ونفسى فى كشك"

الإثنين، 14 ديسمبر 2015 12:41 م
مواطن من أمام مجلس الوزراء: "أنا من ذوى الاحتياجات الخاصة ونفسى فى كشك" المواطن

كتب أحمد عيسى
تقدم المواطن إسماعيل محمد حميدة أحمد، بشكوى إلى مكتب تلقى الشكاوى لمجلس الوزراء، اليوم الاثنين، لطلب الحصول على كشك.

وقال المواطن لـ"اليوم السابع": "أنا قدمت شكوتين الأولى بتاريخ 29 سبتمبر والتاريخ 8 أكتوبر لمجلس الوزراء، عشان اخد موافقه أو تصريح عشان اعمل كشك أكل منه عيش عشان انا من ذوى الاحتياجات الخاصه، وإعاقتى فى ايدى اليمين، وعندى التهابات فى فقرات العمود الفقرى، وأنا عندى بنت عمرها 3 سنين، وقاعد فى شقه ايجار ويدوب يجيب ايجارها من مسح العربيات، ودى مش شغلانة دى شحاته، ونفسى فى كشك أستر واصرف على عيلتى بيه، ولحد النهارده محدش رد عليا".


اليوم السابع -12 -2015



أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة