بالفيديو.. مواطن يطالب المسئولين بالقضاء على الفساد بالمصالح الحكومية

السبت، 14 نوفمبر 2015 10:23 ص
المواطن محمد أحمد

كتب أحمد جودة
وجه المواطن محمد أحمد، رسالة إلى المسئولين، للمطالبة بالقضاء على الفساد بالمصالح الحكومية، مضيفا: «الراجل شغال لوحده ومحدش عايز يشتغل معاه، والبلد كلها إهمال وفساد، إحنا بينا وبين بعض المصريين مش كويسين ولازم نغير نفسنا عشان نقدر نستمر».




أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة