الرئيسية مقالات القراء بالفيديو..مواطن:«الدنيا زى الفل..والعيب فى الناس مش الحكومة» الأربعاء، 21 أكتوبر 2015 03:25 ص المواطن فيسبوك واتساب كتب_أحمد جودة وجه مواطن رسالة شكر إلى الحكومة للجهود المبذولة تجاه مواطنيها، قائلة:«الدنيا زى الفل.. ومفيش أى مشاكل والمياه والكهربا والغاز شغالين كويس.. ولما الحكومة بتعمل حاجة احنا اللى بنبوظها.. العيب فى الناس مش الحكومة». الحكومة المصرية مشاكل المواطنين فى مصر تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب
الرئيسية مقالات القراء بالفيديو..مواطن:«الدنيا زى الفل..والعيب فى الناس مش الحكومة» الأربعاء، 21 أكتوبر 2015 03:25 ص المواطن فيسبوك واتساب كتب_أحمد جودة وجه مواطن رسالة شكر إلى الحكومة للجهود المبذولة تجاه مواطنيها، قائلة:«الدنيا زى الفل.. ومفيش أى مشاكل والمياه والكهربا والغاز شغالين كويس.. ولما الحكومة بتعمل حاجة احنا اللى بنبوظها.. العيب فى الناس مش الحكومة». الحكومة المصرية مشاكل المواطنين فى مصر تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب