بالفيديو..مدرس لوزير التعليم:"بتوع الداخلية بيركبوا المواصلات ببلاش واحنا لأ"

الأربعاء، 21 أكتوبر 2015 06:26 ص
المواطن عادل صبرى

كتب ـ هشام عبد الجليل
وجه المواطن عادل صبرى، رسالة إلى الدكتور الهلالى الشربينى، وزير التربية والتعليم، قائلا:"ياريت تهتم بالمدرسين شوية.. بتوع وزارة الداخلية بيركبوا المواصلات ببلاش وإحنا مفيش.. وكمان الحقوق المالية ضائعة.. ومفيش تنفيذ أحكام".




أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة