بالفيديو..مواطن لوزير التعليم:"بنتى اتعينت فى الـ 30 ألف معلم ومش عارف أنقلها من مطروح لدمياط"

الأربعاء، 14 أكتوبر 2015 11:52 ص
المواطن عبد الله زكى

كتب ـ هشام عبد الجليل
وجه المواطن عبد الله زكى رسالة إلى المسئولين بوزارة التربية والتعليم قائلا :” بنتى تم اخيارها فى مسابقة الـ30 ألف معلم واتعينت فى محافظة مطروح واحنا من دمياط وعندها طفل صغير هتشتغل ازاى هترميه فى الفصل ولا توديه فين وبعدين هو بيديلها كام 1045 جنية مش عارفين هيعملوا ايه فى عيالنا تانى وكل وزير ييجى يقول هعدل الوضع “.




أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة