الهضبة يغنى "ساعة الفراق" والجمهور يطالبه بإعادة "أهو ليل وعدى"

الجمعة، 29 أغسطس 2014 10:33 م
الهضبة يغنى "ساعة الفراق" والجمهور يطالبه بإعادة "أهو ليل وعدى" عمرو دياب

كتب هانى عزب
غنى النجم عمرو دياب بعضا من أغنيات ألبومه الجديد "شفت الأيام" بحفله المقام حاليا برأس سدر، ومنها أغنية "ساعة الفراق ماتلمش حد على اللى قاله، ساعة الفراق ماتلمش حد على اللى قاله، وأهو كلمتين بيهونوا الجراح اللى فيها، وكل واحد بعدها بيروح لحاله، مش كل حاجة نعوزها نلاقيها بإيدينا وكلنا بنقول هننسى والفراق مايهمناش نفترق وتعدى فترة وإحنا لسة مانسناش.. كل واحد قاله كلمة ياريت ماقلنهاش .. من فى الدنيا يعرف نهاية اختياره فى حاجات كتيرة بتكون غايبة عن عنينا بنشوفها لما الحب بينا تهدأ ناره ولما كل حاجة حلوة تهون علينا".

فور انتهاء الهضبة من غنائها طالبه الجمهور بإعادة غناء أغنيته "أهو ليل وعدى".




الهضبة



رزان على المسرح قبل صعود الهضبة



رزان مغربى



رزان



أحمد عصام يشعل المسرح



أحمد عصام بالالعاب النارية



رزان ع المسرح



عمرو دياب فى الحفل



الهضبة يبتسم لجمهوره



عمرو وصديقه الممثل محمد لطفى



الهضبة يضحك



تفاعل الجمهور مع دياب



عمر ينفعل فى الاغنيات


أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة