أثناء محاكمته لتعذيب ضابط بـ"رابعة"..

صفوت حجازى من داخل القفص: "الثورة المرة دى بجد مش تهويش"

الإثنين، 14 أبريل 2014 03:26 م
صفوت حجازى من داخل القفص: "الثورة المرة دى بجد مش تهويش" صفوت حجازى داخل قفص الاتهام – أرشيفية

كتب عامر مصطفى
تحدث الداعية صفوت حجازى، من داخل القفص قبل بدء محاكمته فى اتهامه بتعذيب ضابط بميدان رابعة، وقال "الثورة مستمرة، والثورة المرة دى بجد مش تهويش، وأقول لشباب مصر وحرائرها استمروا فى صمودكم بالميادين فأنتم من سيحرر البلاد من الظلم والطغيان".


أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة