وقال أدمن طلاب الدستور على الفيس بوك: اتحاد طلبة الأزهر " خاص بطلبة الأزهر وليس خاصا بالجماعة إياها لما ننزل نعمل معرض صور عن انتهاكات وزارة الداخلية والقضاء.. يقولوا علينا بنثير البلبلة وإثارة الفتن.. ولازم نستأذن من الاتحاد عشان نعمل معرض!!! طب دلوقتى الاتحاد برواية رئيس الاتحاد فى الجامعة بيعلن أنه هيشارك فى مليونية تطهير القضاء.. تسييس ده ولا مش تسييس يا طلبة الأزهر!! للى ميعرفش دور الاتحاد: المفروض أنه بيسعى لخدمة الطلاب فى المقام الأول.. هو وسيلة الاتصال بين الطالب والدكتور وإدارة الكلية وإدارة الجامعة!! أتمنى تكون الرسالة وصلت".