وكتب ميدو ما بين أمس، الثلاثاء، واليوم، عدة تغريدات عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعى "تويتر": "الناس اللى زعلانة من صلاح أنه باس البنت اللى بتسلمه الجايزة، بقولكوا بطلوا نفسنة"، "إعمل إنجازات يا بنى وبوس براحتك"، وقال أيضا: "إلى الأمام.. معقدين" وأيضا: "بدل من أن نفرح لصلاح ونشجعه، بنقفله على الواحدة ونحاول نعطله"
وأضاف: " ياترى انا شفت الكلام ده قبل كده فين؟؟! سيبوا الواد فى حاله كفاية نفسنة" ،"نصيحتى لصلاح بأن يتمتع بكل دقيقة من الإنجازات ولا يسمع ﻷى من متخصصى إفساد الأفراح، لا تدع أحد يعطل تفكيرك.. استمتع وانسى واحلم فقط!!".
