فاروق جعفر: "الأهلى بيلاعب نفسه فى الدورى.. والزمالك قادم"

الثلاثاء، 09 مايو 2017 01:03 ص
فاروق جعفر: "الأهلى بيلاعب نفسه فى الدورى.. والزمالك قادم" فاروق جعفر
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد فاروق جعفر نجم الزمالك ومنتخب مصر السابق، أن الأبيض يعانى فى الوقت الحالى، وحالته الفنية غير مستقرة، الأمر الذى أدى لفقدانه المنافسة على الدورى الممتاز هذا الموسم.

 

أضاف جعفر، فى تصريحاته لبرنامج "كورة كل يوم" مع كريم شحاتة، على النهار رياضة، أن الأهلى أقترب بشدة من التتويج بلقب الدورى الممتاز، قائلاً: "بالورقة والقلم الأهلى حصد الدورى، لأنه بيلاعب نفسه الفترة الحالية، ولا توجد منافسة، وهذا أثر على شكل الدورى، لكن الزمالك سيعود بقوة وقادم فى الموسم الجديد لتصبح المنافسة عادلة".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

أبو العُريف

ربنا يفتح نفسك يا سي الكابتن . .

بُقين حلوين ومايزعلوش منك عمك مرتضى . .

عدد الردود 0

بواسطة:

طلعت محرم

الله يرحم فريرا

دي السنة الوحيدة اللي المدرب الأجنبي اشتغل براحته وكان الأهلي سئ فحصل الزمالك على الدوري والكاس . وحقيقة لعب كورة صح .. أما حكاية الزمالك قادم بنسمعها من سنين . الزمالك كبير وفيه أحسن لاعبين بمصر . الاستقرار الإداري لايخفى على أحد إنه بينعكس على الفرق كلها في جميع الألعاب وتقدر تشوف ده في نتائج ومحصلة باقي الألعاب الأخرى ... معلهش ياروءة

عدد الردود 0

بواسطة:

حكم الفيديو

الزمالك قادم .... هانت باقي 9 سنوات

ربنا يخلي ضاضا رئيسا ابديا للزمالك

عدد الردود 0

بواسطة:

محمود المصري

الزمالك قاااااااااااااااااادم

قادم يا حلاوة هيه ......قااااااادم يا حلاوة هيه ......قااااااادم يا حلاوة هيه عايز اعرف بس هو قادم منين عشان استناه ....وياريت قبل ما يجي بنص ساعة يدينى رنة عشان ألبس وأنزل استناه ....يا حلاوه هيه

عدد الردود 0

بواسطة:

هشام

كلامك مكرر

ياعم خليك في اللي انت فيه .. اصبح كلامك مرسل وليس له علاقه بالتحليل .. ماعندكش الا عاوز ايه من المباراه .. ولازم مايخشش فيك جول .. وثبات التشكيل ... انت مدرب فاشل وكل رصيدك هو تاريخك كلاعب .. اتعلم التحليل من الشباب الصغير زي عفيفي .

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة