الزمالك: سنستعيد خالد قمر بشكل نهائى وصفوفنا مكتملة

الجمعة، 27 يناير 2017 05:11 م
الزمالك: سنستعيد خالد قمر بشكل نهائى وصفوفنا مكتملة أحمد مرتضى منصور عضو مجلس إدارة الزمالك
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد أحمد مرتضى منصور عضو مجلس إدارة نادى الزمالك والمشرف العام على الكرة، أن النادى الأبيض سوف يستعيد جهود خالد قمر خلال الساعات المقبلة من الاتحاد السكندرى، مضيفاً أن صفوف الفريق مكتملة والنادى لن يكون فى حاجة إلى أية صفقات بعد استعادة خدمات قمر.

 

أضاف أحمد مرتضى منصور فى تصريحات خاصة، أن الزمالك يمتلك العديد من العناصر المميزة فى الخط الأمامى، موضحًا أن النادى الأبيض يتفاوض فى الساعات الحالية بشكل نهائى مع إدارة زعيم الثغر لاستعادة اللاعب.

 

كان الزمالك قد دعم خط هجومه بضم حسام باولو من سموحة مقابل 7 ملايين جنيه فى تعاقد يمتد لمدة 3 مواسم ونصف مقبلة، على أن ينضم للفريق عقب عودته يوم الأحد من عمان بعد نهاية مشاركته مع المنتخب العسكرى فى كأس العالم العسكرى المقام هناك.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

Abufahaf

الله يرضي عليك

يااخ احمد ارحمنا الله يرحمك ارجوك ابقي قول الي انت عايزه من غير ماتخلينا نشوفك من غير ماتورينا وشك السمح البشوش ده في ذمتك شوف صورتك كده وقول ايه رأيك فيها هو ده الرجاء الوحيد لاتخليني نشوفك قول زي مانت عايز بس من غي مانشوف وشك الحلو ده

عدد الردود 0

بواسطة:

ماجد

الله عليك ؟؟؟؟؟؟؟؟

حرام عليكم ..اتقوا الله .الاهلى بيجيب لأعب افريقى سوبر وانتم بتبشرونا بأستعادة لأعب فاشل .. الزمالك سابه لأنه فاشل .. الاول فى اهدار الفرص .. غير موجود بالمرة فى المبارايات اللى لعبها ولم تم اعارته بقى احتياطى فى فرقة تعبانه

عدد الردود 0

بواسطة:

nagah

ادارة فاشلة

كفاية حرام عليكوا (صفقات فاشلة)دمنا اتحرق

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة