ميدو: لا يمكننى الموافقة على تدريب الأهلى

الخميس، 01 سبتمبر 2016 03:15 ص
ميدو: لا يمكننى الموافقة على تدريب الأهلى أحمد حسام ميدو
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد أحمد حسام ميدو، المدير الفنى الأسبق للزمالك، أنه من أشد المؤمنين بأن هناك بعض الأسماء لا يمكنها العمل أو الانضمام للغريم التقليدى، سواء من الأهلى أو الزمالك.

 

أضاف ميدو، خلال حواره ببرنامج "مع شوبير"، أنه من ضمن الأسماء التى لا يمكنها العمل فى الفريق المنافس لبيته "الزمالك"، مؤكدًا أنه سيرفض تولى قيادة المارد الأحمر دون تفكير، حال تلقى عرض رسمى.

 

أضاف أحمد حسام ميدو، أن الأهلى سبق وفاوضه حينما كان لاعباً 4 مرات، من أجل الانضمام لصفوفه، ورفض كافة العروض، قائلاً: "الزمالك بيتى، وزى والدى وولدتى، ونشأت به منذ صغر سنى".










مشاركة

التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

الجندى

يا أبنى اقعد بقى ماتخليش الواحد يغلط

ومين قالك أن الاهلى عايزك ،إذا كنت انت مطرود من الزمالك (بيتك) يبقى الأهلى هايعبرك . وبعدين لية الكدب وتقول الأهلى فاوضك 4مرات إذا كان الأهلى عمرة ماأحتاج لاعب يلعب ماتش ويركن اربع او خمس ماتشات على الدكة زى ما كانوا بيعملوا معاك فى اوروبا ...أنت بتتمحك علشان مرتضى يرضى عنك!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

جمال سيف

أرد عليك انا

لماذا هذا الحديث الان وما مردودة عليك هل هو اظهار سراحتك ام اظهار مدى وجودك انت حسام ميدو المعتزل ومدرب احطياتى لنادى الزمالك وانا كاهلاوى احبك رغم تهورك الدائم انت لم تخطأ وكذلك انا انا لو عرض عليا رئاسة نادى الزمالك ماقبلت مع العلم وللة احمد والمنة قادر على شراء ثلاث اندية فى حجم الزمالك

عدد الردود 0

بواسطة:

حكيم

بليد ميدو

لا والنبي يا ميدو تعالى درب الاهلي .. النادي الاهلي كده هيضيع

عدد الردود 0

بواسطة:

Lola

حلاوه روح

يا راجل و النبى شوف ال قالو عليك مرتضى و رحت و اعتذرت له احنا بنشغل عندنا رجاااله بطل تجيب سيره الاهلى

عدد الردود 0

بواسطة:

ibraham

الطبال

ياميدو انت من الزملكاوية بالاسم فقط وبعد فشلك كمدير فني للزمالك عايز اي فرقة كبيرة تدربها علشان تزيل الفشل من اذهان الناس هذا الاسلوب بتاع المتكبرين اللي عايزين يستمرو في الفشل حتي ازالة الفرقة من الوجود ومن ثم فانت خراب علي اي فرقة تقوم بتدريبها وانصحك شوف عمل اخر كتسويق اللعيبة وهتلاقي سمسرة حلوة وهذا يتماشي مع اعمالك كمحلل وصاحب مطاعم وابعد عن الزمالك نهائيا لان تجربتك الفاشلة مع الزمالك بينت للزملكاوية انك عار علي الزمالك وخلليك مع الاهلي علشان تاخد فلوس وتشتم الزمالك والمستشار مرتضي اقوي زملكاوي علي الارض مش هيسيب الفشلة اللي زيك

عدد الردود 0

بواسطة:

محمود المصري

اللوم مش عليه..... اللوم على اللي عمل معاه الحوار

ميدووووو انت صدقت نفسك انك مدرب وكده ...انا نفسي اعرف تاريخك الكروي سواء مع منتخب بلادك او الاندية اللي لعبت فيها في مصر ....ولا انت اذاي اصلا خيالك يسمحلك ان ممكن بواب النادي الاهلي يفكر انه يدخلك من باب النادي لتدريب اسياد العالم

عدد الردود 0

بواسطة:

صلاح المصري الاهلاوي

حوش حوش حلق يسعدك

اقسم بالله العظيم اني العب كرة القدم منذ عام 1969 وكان عندي 10 سنوات وبشجع الأهلي منذ عام 1959 منذ ان ولدت لأكثر من 57 سنه اقسم بالله العظيم لو ان هذا البطوط درب الأهلي نادي القرن سأشجع الزمالك باقي عمري ومش ها قول ليه علشان مغلطش .... خلص الكلام

عدد الردود 0

بواسطة:

حافظ الشبراوي

استفزاز

هههههههههههههههه شر البليه مايضحك

عدد الردود 0

بواسطة:

كابتن / وليد سليمان

اضحك على ما تفرج ههههههها !!!!!!

صدقنـــــى بعيــــد عن شنبك يا فاشــــــــل ، وبعدين النادى الاهلى ما بيخدش ناس بتتاخد فى ( الخرابات ) وده من على لسان مرتضى منصور ، ولا انت نسيت الكلام ده يا فاشـــــل ، عيب عليك دا واحد غير بعد الكلام ده المفروض ما يظهرش تانى فى الاعلام ويتكسف على دمه ويستخبى من الناس ، بعد كل الكلام اللى اتقال عليك .

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد يحيى

لايوجد كلام

بصراحة لايوجد كلام بعد الكلام المكتوب ولكن الاهلى لن يصل بيه الحال لدرجة انه يطلب من ميدو انه يدربه بس بصراحة ياجماعة انا مش راضى عن مجلس الادارة الاهلى محتاج مجلس ادارة اكثر حزم وذكاء حتى يعيد للاهلى تالقه .

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة