حسام البدرى: لا يوجد مهاجم أجنبى فى الدورى يصلح للأهلي

الخميس، 17 نوفمبر 2016 12:26 م
حسام البدرى: لا يوجد مهاجم أجنبى فى الدورى يصلح للأهلي حسام البدرى
كتب فتحى الشافعى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد حسام البدرى، المدير الفنى للأهلى، أنه لا يوجد مهاجم أجنبى بالدورى المصرى يصلح للانتقال للنادى الأهلي خلال انتقالات يناير المقبل، موضحاً أنه يبحث عن مهاجم بمواصفات خاصة لا تتوافر فى جميع مهاجمى الدورى المحلى.

وأضاف المدير الفنى أنه لن يتسرّع فى اختيار المهاجم الجديد، مؤكداً أنه يحتاج مهاجما صريحا، وليس صحيحاً أنه تراجع عن هذه الفكرة ويرغب فى التعاقد مع صانع ألعاب.

وأكد المدير الفنى للأهلي لـ"اليوم السابع"، أنه يشاهد حالياً العديد من "السير الذاتية" لمهاجمين أجانب تمهيداً للاختيار بين أحدهم وضمّه فى يناير المقبل.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

اهلاوي

يا فاشل

بحب اقول حاجه لحقود البدري يا فاشل يافاشل

عدد الردود 0

بواسطة:

فوزى حجازى ----------------- كفر الدوار

انت مش بتشوف

انت مش بتشوف يا بدرى وياريت تخليك فى التدريب فقط .عينك وحشه فى اختيار اللعيبه وخصوصا الاجانب والافارقه وماضيك كله يؤكد ذالك ويامه ضيعت على الاهلى صفقات افريقيه كانت جايه للاهلى مجانا لكن لغرورك وتعنتك كنت بتمشيهم بحجه انهم ما ينفعوش فى الاهلى نفس كلامك الان.وده لانك فاشل فى الاختيار بس مش عايز تعترف بكده لكن دى الحقيقه. والدليل على كده كدليل اكيد اللعيبه اللى عندك فى الاهلى الان يتمناهم اى مدرب لكن انت محسسنا ان النادى فاضى مفيهوش لعيبه .لو اللعيبه دى مع حسام حسن كان ينهى الدورى مع بداية الدور الثانى من بدري . ارشح للاهلى مهاجم الاتحاد السكندرى كاسونجو وجناح شمال طلائع الجيش ابو شعر كبير القصير المكير اللى جاب الهدف الاول وهى دى النوعيه اللى بيشتريها مرتضى منصور وبيكسب بيها لانها من اللعيبه اللى بتاكل النجيله من اجل فرقتها .وللعلم عودة احمد الشيخ لن تفيد الاهلى الولد الكيميا بتاعته مع المقاصه فقط.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة