ريهام عبد الغفور: "ممكن ألبس مايوه فى الأفلام لكن البوس لأ.. لأنى بقرف"

السبت، 14 أبريل 2018 12:00 ص
ريهام عبد الغفور: "ممكن ألبس مايوه فى الأفلام لكن البوس لأ.. لأنى بقرف" الفنانة ريهام عبد الغفور
كتب أيمن رمضان

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

 

 

قالت الفنانة ريهام عبد الغفور، إن فكرها تجاه الأدوار التمثيلية تغير عما كانت عليها فى السابق بعد الخبرة التى اكتسبتها خلال مشوارها الفنى، مشيرة إلى أنها تخلت عن الفكر السطحى إلى العقلانية فى اختيار الأدوار.

وأضافت ريهام عبد العفور، خلال حوارها ببرنامج "أنا وأنا"، الذى تقدمه الإعلامية سمر يسرى ، عبر فضائية "ONE"، أن حبها للسينما جعلها تقبل أفلاما كثيرة ليست راضية عن بعضها، لافتة إلى أنها الآن تعمل على تطوير نفسها واختيار الأدوار التى تتماشى وطريقة نظرتها للحياة بعد الخبرة الفنية التى اكتسبتها.

ورداً على سؤال مقدمة البرنامج بشأن قبولها دور فنى ترتدى خلاله  "مايوه"، أو مشهد فيه "بوس"، قالت الفنانة ريهام عبد الغفور، "البوس لأ"، واستكملت ضاحكة:"البوس لأ.. لأنى بقرف"، مشيرة إلى أنها لا تقبل الأدوار التى بها قبلات لأسباب شخصية.

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

جحا

طب و الاحضان ؟ لأ برضه ؟

فوق

عدد الردود 0

بواسطة:

اهبلاوى

كنتى ها ترفضى دور مرفت امين مع عبدالحريم حافظ فى فيلم ابى فوق الشجرة علشان البوس

طبعا هذا الفيلم عرض يوم الخميس ليلا بمناسبة الاسراء والمعراج بالقناة الاولى المصرية للاسف يبدوا ان المسئولين بالقناة لديهم ثقافة دينية عالية وبيحبوا التجديد الدينى بس طلعت واسهة شوية بيفكرونى زمان لما نفس القناة بتعرض برامج مرشحى الاحزاب قبل الانتحابات البرلمانية وبعد عرض بنامج الحزب الوطنى عرضوا اغنية على حزب الريح ما يودى وياه انا ماشى!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

أحمد

المايوة موضة قديمة جدا

يوجد موضات اعلى من المايوة تواكب العصر الحديث الاشياء المودرن التى تبحثون عنها وهى شواطئ للعراة لماذا لم تطالبين بها فى مصر الحديثة حتى تصبح مصر دولة مدنية مودرن وحديثة تواكب التطور والحداثة التى تحلمين بها ؟ كفايانا رجعية وتخلف لسة هنلبس المايوة لابد ان نكون اكثر تطورا

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو زياد

الضياع

ياالف خسارة علي الاخلاق البنت دي اتغيرت ٣٦٠ درجة كنت بحترمها في بدايتها

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد عزت عمران

شتان بين الأتنين

كلامك صح مليون فى المائة فليس من الطبيعى تمثيل مشهد على الشاطئ أو حمام السباحة و أنت ترتدين ملابس محتشمة هذا يؤثر على سياق موضوع المشهد المقدم وطبعا ما ينفعش تبوسى كل واحد تمثلى معاه خوفا من القرف و نقل الأمراض وخليكى مع واحد بس فى الحلال تستقبلين قبلاته و أحضانه الدافئة الحنونة

عدد الردود 0

بواسطة:

dido

الله يرحم والديك

الله يرحم والديكي تتعري وتلبسي مايوة وتطهري من لحمك ولا تخجلي من الله ولكن لا تبوسي لانك بتقرفي وتقولي انك مش مثقفة ولكن عندك فيس ياريت تدخلي علي الفيس وتسالي احد الشيوخ الثقة او دار الافتاء عن اغعالك وافولك فا والله انك فد اخيتي ابوكي وامك ونفسك وبعدها زوجك وياتري البية اللي هتخربي بيتة لو خانك موافق غلي ظهورك بالمايوة عموما هناك شاظيء في جهنم ينتظر العراة واصحاب الاخلاق شاربي الخمور واصحاب المايوهات وياريت تقولي للافندي اللي متجوزة انا الله يغفر للزاني والزانية ولكنة لا يغفر للديوس ابدا وسال رسول الله صلي الله علية وسلم عن الديوس قيل الذي لا يغار علي اهل بيته

عدد الردود 0

بواسطة:

Jacob

اللة ينور

يسلام عل الادب والاخلاق طب قولى اى سبب تانى مثلا اخلاقى تمنعنى او تربيتى.

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد ابراهيم

كل واحد حر في حياته.

كل واحد حر في حياته.وهو المفروض الواحد ينزل البحر بهدومه.بطلوا تخلف بقا

عدد الردود 0

بواسطة:

حسام

بتقرف ؟

من الواضح اوى ان الفنانه دى بتقرف من البوس و عشان كده جوزها خانها مرتين فى المره الاولى سامحتو و رجعتلوا و بعد مسامحتوا خانها للمرة التانيه يبقى مين اللى بيقرف ؟؟؟؟؟

عدد الردود 0

بواسطة:

حسن عبد المحسن

العري حرام يابت الأستاذ المثقف

أتعلمت من أبوكي الكثير من خلال عباراته المليئة بالإثراء التقافي الجماهيري وكل أملي أن تتقي الله ف نفسك وتعرفي أن العري حرام ومش علشان القرف أنا مش عايزة بوس لأ علشان الحرام وعلشان أنا ف الآخر ف قبر متر ف مترين يا بابا أنا بأحبك زي بناتي أرجو أن تستفيقي مبكرأ مش بعد فوات الآوان ياست الكل .

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة