مرتضى منصور: الزمالك حاليا يديره مجلسان.. واللجنة مش معترفة بوجودى

الثلاثاء، 20 مارس 2018 12:46 ص
مرتضى منصور: الزمالك حاليا يديره مجلسان.. واللجنة مش معترفة بوجودى مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قال مرتضى منصور، رئيس نادى الزمالك، إن النادى الأبيض يديره حالياً مجلسان، هما مجلس الإدارة المنتخب واللجنة المشكلة من جانب وزارة الشباب والرياضة لإدارة النادى ماليا، قائلاً: "اللجنة مش معترفة بوجودى.. فبدلا من الخطابات المرسلة من جانبهم إلى موظفى النادى عليهم مخاطبتى، فلن يرد عليهم أى موظف".

 

وأضاف مرتضى منصور، فى تصريحات تليفزيونية لبرنامج "مع شوبير" على قناة صدى البلد، أنه لا صفة للجنة المعينة لصرف شيكات من أموال النادى دون تفويض من مجلس الزمالك - وفقا لما قاله - مشددا على أنه على الرغم من وجود خلاف بينه وبين المهندس خالد عبد العزيز وزير الشباب والرياضة لم يزيل اسمه من على مجمع حمامات السباحة فى النادى، وفقاً لما قاله.

 

تابع مرتضى منصور: "هناك فارق شاسع بين توكيل الإدارة وتوكيل التصرف، واللجنة مارست دورها وفقا للأخير.. وكيف يحاسب المجلس الحالى على قرار تم اتخاذه فى فترة المجلس السابق؟".










مشاركة

التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

سعد الخطيب

لا ياحبيبي .. مباحث الاموال العامة ونيابة الاموال العامة

بلاش تغيير في المفاهيم وبلاش تجيب مشاكلك على وزير الرياضة ..وزير الرياضة بينفذ اوامر النيابة

عدد الردود 0

بواسطة:

مواطن مصري

فعلا مش حوجود

انت بالفعل مش موجود ... انت موجود علي التليفون تتنقل بين القنوات والاذاعات

عدد الردود 0

بواسطة:

أبو يوسف

إنسان مستفز كداب

مش عارف ليه البرامج الرياضيه مصدعانه بيه ليل نهار ونفس كدبه وإتهاماته الباطله لاتتغير ، الفاشل دائما يعلق شماعة الفشل على الآخرين ، لم نرى أو نسمع عن رئيس نادي ليل نهار في مداخلات تلفزيونيه بالعافيه ؟؟؟؟؟؟

عدد الردود 0

بواسطة:

amr

والله عندها حق

هي اللجنه شايفه انك سبب خراب النادي وان شاءالله هيكتشفوا بلاويك كلها وازاي انت بتدير العزبه.خلاص يامستشار ساعتك قربت وبأذن الله ربنا هيخلص النادي والجمهور منك قريبا جدا ، لم عزالك انت وولادك والف سلامه

عدد الردود 0

بواسطة:

منين نجيب الصبر

متهيألى كدة والله أعلم بأن الزمالك مش هتقوم لة قومة بع كدة خالص --مفيش فايدة فى أى مناشدة بالتنحى

طب انا عندى فكرة جرب يا سيادة المستشار التنحى وكتابة خطاب التنحى مسبب بالاسباب التى تراها انت عائقا فى سبيل الارتفاع بشأن النادى واترك الساحة لغيرك قليلا وأمنع نفسك تماما عن الظهور فى وسيلة من وسائل الاعلام ايا أن كانت وأمنعها كمان عن الكلام خالص فى أى شيئ يخص النادى وخليك فى مكتب المححاماة بتاعك ومجلس الشعب --ولنرى النتيجة أذا أنصلح حال النادى يبقى العيب فيك واذا لم ينصلح وانهار تماما يبقى العيب فى من حاربوك حسب اعتقادك ونضيف عليهم ال5 دول اياها--والله منا عارف على هذة الاوضاع منين نجيب الصبر

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة