أكرم القصاص - علا الشافعي

حسام حسن ردا على هجوم طارق يحيى: مين ده ؟

الجمعة، 22 سبتمبر 2017 11:21 م
حسام حسن ردا على هجوم طارق يحيى: مين ده ؟ حسام حسن
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

رد حسام حسن، المدير الفنى لفريق المصرى البورسعيدى، على الهجوم العنيف الذى تعرض له من قبل طارق يحيى مدرب عام فريق الزمالك، قائلاً: "مين ده؟!".

 

وكان حسام حسن رد على الهجوم الذى شنته بعض جماهير الزمالك المتواجدة فى ستاد برج العرب، لحضور مباراة الفريقين ضمن منافسات الجولة الثالثة من عمر مسابقة الدورى الممتاز، والتى انتهت بفوز الأبيض بهدفين مقابل هدف، قائلاً: "الأهلى والمصرى فى قلبى".

 

ليرد طارق يحيى بالرد على إشارة حسام حسن قائلاً: "التوأم لا نتميان للزمالك، والجميع يعلم إنهم أهلاوية، وكان يوم أسود يوم دخولهم القلعة البيضاء".

 

وكشف حسام حسن خلال تصريحاته لـ"أون سبورت" أنه لا يجوز قيام جماهير الزمالك بسبه بوالدته في نهاية المباراة، مشددا على أن حقه لدى اتحاد الكرة ورد على الجماهير بشكل محترم بأنه ينتمي للنادى الأهلي الذي نشأ فيه والنادي المصري الذي يتولى تدريبه، موضحا احترامه لنادي الزمالك.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

شريف منسي

جماهير الزمالك سوف تتسبب في تأجيل عودة الجماهير للملاعب

فين امن الملاعب ؟ و كاميرات المراقبة للقبض علي المشاعبين ؟ اصل لا مبرر لشتيمة مدرب ما بأمه. طبعا اتحاد الكرة و لجنة المسابقات ودن من طين و ودن من عجين لا تري لا تسمع لا تتكلم.

عدد الردود 0

بواسطة:

شوقي البنداري

التاريخ ياطارق

السيد طارق يحي الذي قال إنه كان يوم اسود يوم دخول التوأم الزمالك بأن الزمالك لم يكسب الدوري منذ سنة ١٩٩٣ وحتى ٢٠١٤ الا بوجود التوأم ٢٠٠١ - ٢٠٠٢ ٢٠٠٤ فكيف كان يوم اسود يافاشل ... التاريخ لا يكدب يافاشل ...

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو الليل

سافل

توأم سافل

عدد الردود 0

بواسطة:

أحمد باشا

الى التعليق الاول

التعليق الاول ضحكني جدا ... جمهور الزمالك هو الغلطان دلوقتي بعد قلة ادب حسام من بداية الماتش ؟؟؟ شجع فريقك يا محترم لو سمحت فريقك هيلعب بكره مع الترجي

عدد الردود 0

بواسطة:

أحمد فاروق

تاريخك كله مشاكل يا حسام ... خسارة

في لاعيبة كده للأسف أخلاقها بتخسرها كتير ة والتوأم إبراهيم وحسام منهم ، وكل اللي قاله طارق يحي عنده حق فيه وللأسف هما لن يتغيرا فالطبع يغلب التطبع ..

عدد الردود 0

بواسطة:

عبد اللطيف

الزمالك

عاش الزمالك

عدد الردود 0

بواسطة:

زملكاوي

ده طارق يحي مش بلطجي

بتقول يا جسام مين ده ده طارق يحي ابن من ابناء الزمالك المخلصين مش زيك بتجري خلف الماده والنفاق وشغل البلطجه لما لعبت قدام الزمالك اللعيبه كانت ضاربه ترامادول ولما البدري طلب تحليل ظهرت النتيجه اللعيبه وقعت الشوط التاني ... وحاولت تعمل مصيبه واليوم مش عايز تتقبل الهزيمه الجمهور عدد قليل مش هيشتمك لوحده كده استحاله .. انما من البدايه اخوك استفز مدحت عبد الهادي ولما دخل الهدف التاني كل لحطه تضرب كف ع كف وتمسك زجاجه ميه وتحط غلك فيها انت مدرب فاشل ما تقدم كوره وتعمل اللي عليك ولو خسرت تتقبل الهزيمه ... وتعالج اخطائك.. مش تعمل حركه مكشوفه وتنافق ولما رفعت الفانله الحمرا رجعت خفت ومسكت فانله خضرا وعملتها لما جمهور الاهلي شتمك ودلوقت بتطلب ود الاهلي ... خلي عندك شجاعه مره وبطل نفاق

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو جلال

مافيش فايدة

قلة ادب التوائم لن تنتهى ويوم مباراة الاهلى اتوقع ان يرفع تيشرت الزمالك لجمهور الاهلى.........منتهى السفالة

عدد الردود 0

بواسطة:

ابوعبدالرحمن

قائد مذبحة بورسعيد

لو تفتكر جمهور الاهلى ان حسام وابراهيم هم ال كانو ماسكين المصري في مذبحة بورسعيد ال بسببها الى الان الكره المصرية بتعاني وكان له دور كبير في اثارة الجماهير ولو نفتكر تعديه على مانويل جوزيه لما كان بيدرب الزمالك ومواقف كتيرة وهنا السؤال المباراة بين الزمالك والمصري لماذا اقحم فانلة الاهلى الا انه شعر ان ممكن الاهلي يخرج من بطولة افريقيا وممكن يكون عنده امل يمسك الاهلي واراد التودد لجماهير الاهلي .....اخيرا اقولهم عيب عليك ياكابتن الجماهير بتفهم كويس

عدد الردود 0

بواسطة:

حمدي

الفشل

طارق يحيي =عندما يصبح للفشل وعدم الشخصيه لسان فيكون الناتج طارق يحيي الشهير ب(دلدول مرتضي منصور )

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة