شاب يحيى وفاة والديه بصورة "3D" فى حفل زفافه ويلتقط الصور معهما

الأربعاء، 20 سبتمبر 2017 12:24 م
شاب يحيى وفاة والديه بصورة "3D" فى حفل زفافه ويلتقط الصور معهما عمر مع صورة والديه
كتب آسر أحمد

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

رغم وفاتهما وتركه وحيداً فى أهم يوم بحياته، طبع عمر صورة والده ووالدته المتوفيان وتجسيدهما على كرتون 3D، وبنفس الحجم الطبيعى لالتقاط الصور معهما فى يوم زفافه.

 

ونشر عمر صورته بصحبة والديه "المجسدان" عبر حسابه الشخصى بموقع التواصل الاجتماعى فيس بوك، وكتب : " مرة وأنا في المستشفى مع بابا كنت سهران معه لحد ما راح في النوم، المهم سبته ينام و طلعت بره و فتحت اللاب و قعدت العب، لقيته شوية و بينادى ببقولي سبتني ليه انا نفسي اتكلم معاك و اسمع صوتك احكيلي حاجة، قعدت اتكلم معاه لحد ما راح في نوم تاني، ودي تقريبا كانت اخر مره نتكلم فيها، انا فعلا ندمان اني كنت في فترات كتير بسيبه هو و ماما و متكلمش معاهم، والله لو الزمن رجع تانى عمري ماهسيبهم تانى و هفضل اتكلم معاهم".

 

وتابع: "فوقوا و خلي بالكم من أهلكم، اقعدوا معاهم واشبعوا منهم و اتكلموا و ملوا عنيكم منهم و بلاش خناقات علي الفاضي، مهما قابلتو ناس مش هتلاقو حد يحبكم قد ابوك و امك ".

 

وسرعان ما تم تداول المنشور الذى تخطى حاجز الـ 5000 مشاركة وعشرات الآلاف من الإعجابات، ووجه العديد من مستخدمى السوشيال ميديا الدعاء لوالديه والثناء على ما فعله وأحياء ذكراهم.

 

عمر مع صورة والده ووالدته
عمر مع صورة والده ووالدته









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 4

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد الطنانى

و قل ربى ارحمهما كما ربيانى صغيرا

قلبى و جعنى من الصورة ديه اسال الله ان يرحمهما و يسكنهمت فسيح جناته و عليك بالدعاء لهم و قل ربى ارحمهما كما ربيانى صغيرا

عدد الردود 0

بواسطة:

tarek

الله يرحمهم

ويدخلهم الجنان العلا

عدد الردود 0

بواسطة:

ماهر مكى

بارك الله لك أيها الفتى المؤمن

هكذا يتفنن الأبناء الأوفياء لذكر أبويه و إستجلاب الدعاء لهما و له . بارك الله لك و رزقكم بالذرية الصالحه الوفيه كما كنت أنت مع والديك .

عدد الردود 0

بواسطة:

ميدو

البقاء لله وربنا يرحمهم

احسنت التصرف و ربنا يرحمهم

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة