مرتضى منصور : الزمالك سينافس على كل الألقاب بالموسم الحالى

الإثنين، 18 سبتمبر 2017 04:28 م
مرتضى منصور : الزمالك سينافس على كل الألقاب بالموسم الحالى مرتضى منصور رئيس الزمالك
كتب أحمد توفيق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك أن القلعة البيضاء تمتلك فريقا محترما ولاعبين على أعلى مستوى فنيا وأخلاقيا وكذلك يقودهم مدرب يعلم تماما عمله ومسئولياته جيدا.

 

وفاز الزمالك أمس الأحد على الداخلية بثلاثية نظيفة فى الجولة الثانية للدوري الممتاز ليحقق نيبوشا المدير الفنى الفوز الأول مع الأبيض بعد التعادل فى الجولة الأولى مع الإنتاج الحربى 1/1 .

 

وأضاف مرتضى منصور فى تصريحات للموقع الرسمى أنه واثق فى منافسة الزمالك على جميع الألقاب خلال الموسم الحالى مستشهدا بروح الحب التي تسود بين كافة اللاعبين وهو وما طالبهم به في الجلسة الوحيدة التي عقدها معهم قبل انطلاق الموسم.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 9

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد رياض

يا سلام

انت كل اول موسم تطلع لينا تصريح يا اخي قول ان شاء الله وانا عندي ليك تصريح لو انت مشيت من النادي ها ناخد كاس العالم

عدد الردود 0

بواسطة:

هشام لطفي

الاعتدال يا سيادة رئيس الزمالك

ما يحسد المال الا أصحابه !!! و من شر حاسد اذا حسد .. كان الله في عون الزمالك و الزمالكاوية .. هو هو نفس الشخص سيقوم بسب اللاعبين و شتيمة المدرب بل و طرد الجهاز كله عند اول تعثر او تعادل ... الاعتدال يا مرتضى

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد الفيومى

ما غابت لك شمس ان كنت ناسى افكرك

الفوز بالتحكيم على الداخليه يجعلك تخرج من الجحر و ترى الشمس و سوف تنافس على كل البطولات يامسكين بطولات ابه اذا كنت ناسى افكرك ...بطولتين فقط مسكوح لك بالمنافسه عليهما الدورى و هو محسوم للاهلى و الكأس و هو محسوم للمصرى .

عدد الردود 0

بواسطة:

علي سالم

ههههههه ده تصريحه علي موجه كوميدي

فاضل له 9 سنوات ليفوز مره اخري!

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد يحيي

المهم تبعد انت عن الفريق

النص الاول من التصريح ان الزمالك يمتلك فريق محترم فنيا و اخلاقيا و مدرب فاهم شغله كل ده كلام زى الفل المهم بقى ان حضرتك تبعد و تسيبهم يشوفوا شغلهم بدون تدخلات و خناقات و سباب و إقالات و تصريحات عال الفاضى و المليان

عدد الردود 0

بواسطة:

ابن مصر

اتكلم على قد امكانيات فريقك يامرتضى بيه

وقلت الكلام ده امبارح وهقوله تانى الزمالك مكانه معروف فى دورى هذا الموسم المركز الثالث بتغيير بسيط على الموسم الماضى باحتلال المصرى المركز التانى بدلا من المقاصة والاهلى المركز الاول وقولى ليه اقولك علشان الزمالك قصدى المختلط مش فريق البطولات الطويلة ولما بيقع ماتش ولا اتنين تركيزه بيروح ولما بيفوز على اضعف الفرق بيبقى طاير من الفرحة ومن كتر الفرحة نص ملعبه بيقع وفى كمان مشكلة ان الفريق الجديد المختلط بيهاجم بعدد كبير من اللاعبين من اطراف الملعب ولكن بدون تركيز وهذا مايرهق المهاجم وخط النص وتقل اللياقة فى ثانى شوط كمان الزمالك معندوش لاعب يقدر يخترق من النص ويلعب تمريرة توصل المهاجم لمرمى الخصم وكمان اللاعبين الجدد تنقصهم الخبرة فى الملعب ومتبصش على ماتش الداخلية اللى بضربة جزاء غير صحيحة اتفتح الماتش اللى كان هيبقىتعادل لولا الحكم الله يباركله

عدد الردود 0

بواسطة:

جحا

ينافس علي كل الالقاب !!!

من الثالث الي الثامن عشر

عدد الردود 0

بواسطة:

انا زمالكاوي بارد

فعلاً حينافس علي كل الألقاب

ويحتل المركز الثاني أو الثالث

عدد الردود 0

بواسطة:

مهندس / صلاح

لينافس الزمالك على كل البطولات !

يجب أن يتخلص من الكام تروماى اللى مازال محتفظ بهم ، أمثال باسم مرسى ومعروف يوس ، أو يلاعبهم ربع أو ثلث ساعة فى اخر كل مباراة ، سر الفوز فى حماس الشباب حتى لو بنصف موهبة ، بداية التغيير فى الزمالك هو شجاعته فى تخلصه من بعض قدامى اللاعبين المناظر أمثال شيكابالا ،وشوفوا حسام حسن فى المصرى بيعمل نتائج ممتازة بلاعبين شباب متحمس ، تعلم يا زمالك كى تنجح وتخلص من اثاثك القديم قصدى ترامواياتك القديمة !!!

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة