حداد يطلب جليسة أطفال ويغتصبها بعد تخديرها وتصويرها عارية

الأحد، 10 سبتمبر 2017 08:53 ص
حداد يطلب جليسة أطفال ويغتصبها بعد تخديرها وتصويرها عارية اغتصاب-ارشيفية
كتب محمود نصر

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

لجأ حداد لحيلة جديدة لإشباع رغباته الجنسية، مستخدما مواقع التواصل الاجتماعى لاستدارج ضحيته وخطفها بطريق التحايل، عن طريق الإعلان عن حاجته لجليسة أطفال مقابل مبلغ مادى مجزٍ، ومن خلال تلك الطريقة نجح فى استدراج المجنى عليها وخداعها وإبعادها عن ذويها.

البداية كما ترويها المجنى عليها «جيهان. ا. أ»: بتاريخ 28 أغسطس، واحدة صاحبتى قالت لى إن فيه صفحة بتاعت واحد منزل إعلان على موقع التواصل الاجتماعى، عن حاجته لجليسة أطفال بمقابل مادى مجزى، وعنده 3 بنات، وادتنى اسمه ورقم تليفونه واتواصلت معاه ورحت قابلته فى شقته، وطلب منى الحضور يوميا من 9 صباحا حتى 7 مساء مقابل 2000 جنيه، ويوم واحد راحة أسبوعية، وادانى 600 جنيه مقدم وروحت، وفى اليوم الثانى روحت الصبح وقابلته وهو لبس ونزل، وبنته عملتلى كوباية نسكافيه سخنة، وهو رجع تانى البيت وأنا لسه بشرب النسكافية قالى اشربيها كلها، وأنا حسيت بدوخة وتعب وعدم اتزان وفقدت الوعى، ولما بدأت أفوق لقيت نفسى عارية تماما وهو نايم جنبى عارى تماما ويقوم بملامسة جسمى، ولقيته بيقول لبنته وريها الصور، وطلب منها تصويرى فيديو وهو نايم معايا، وأنا كنت تعبانة جدا من المخدر ومحستش بأى حاجة، وأيضا هددنى بمطواة لو رفعت صوتى أو صرخت وقالى هيضربنى بالمطواة فى وشى، ونام معايا تانى تحت تهديد السلاح وعاشرنى معاشرة الأزواج وبنته صورتنا فيديو.

وأضافت الضحية: لما خلص قالى قومى ومقدرتش أقوم من تأثير المخدر وكنت كل ما أقوم أسقط على الأرض، وبعدين هددنى إنه هيفضحنى لو اتكلمت فى أى حاجة وهينزل الفيديوهات والصور على الفيس بوك، واتصل بواحد شغال فى صيدلية ولما جه إدانى حقنة وبعدها بفترة بسيطة فوقت، وهددنى بالمطواة وأجبرنى على التوقيع بالبصمة على عقد زواج عرفى، وبعدين لما خرجت معرفتش أعمل إيه وكنت فى حالة انهيار ورحت عملت محضر وأبلغت عنه.

كما كشفت اعترافات بنات المتهم فى تحقيقات النيابة، عن قيام والدهم بوضع مادة مخدرة للمجنى عليها فى المشروب الساخن، وقيامه بمعاشرتها تحت تهديد السلاح، بالإضافة لإجبار طفلته على تصوير مقطع فيديو وهو يعاشر المجنى عليها.

وجهت النيابة للمتهم اتهامات بالخطف بالتحايل للمجنى عليها «جيهان. أ. أ» واستدراج المجنى عليها وخداعها وإبعادها عن ذويها، واقترنت تلك الجناية بجناية أخرى فى ذات الزمان والمكان هى مواقعة المجنى عليها بواسطة مخدر وضعه خلسة فى مشروب ساخن أعده سلفا، وما إن تناولته حتى فقدت وعيها، وقام بتجريدها من ملابسها وعاشرها معاشرة الأزواج، وأكره المجنى عليها على التوقيع بالبصمة على عقد زواج عرفى للاحتجاج به فى مواجهتها.









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

allaataya

حداد يغتصب فتاه

ارجو الحكم عليه بالاعدام وفى ميدان عام ليكون عبره لغيره حسبى الله ونعم الوكيا

عدد الردود 0

بواسطة:

طرازان

يخرب بيتك !!!!

الله يخرب بيتك ياشيخ ... ده انت حيوان ... و تخلى بنتك تصورك ... يعنى بتدى تصريح لبنتك بكرة تبقى عاهرة ... كلب و حيوان

عدد الردود 0

بواسطة:

على عبد االه

مفيش حد بتعملوا حساب كده.

ياصلاة النبى اءحسن البلد بائدة وملهاش صاحب يحاسب ولا ايه.ولا فى حد بتعملوا حساب.استدراج عن طريق فيس بوك.وتخدير. واغتصاب.وتهديدوتصوير.واغتصاب تانى.ولا اكن فى حد بتعملوا حساب.ولا اكن فى اءى عقاب بتخاف منه.

عدد الردود 0

بواسطة:

طرازان

سؤال محير !!!!

أزاى حداد يطلب جليسة أطفال !!!! و اللى راحت له ... ياترى شافت الشقة و أمكانباته المادية !!!! يعنى مثلا مقيم فين !!!! فى الزمالك أو المعادى ... و الا المرج ... أو الوراق

عدد الردود 0

بواسطة:

Eng . Hisham Elmeligi

ا للهم صل على سيدنا محمد .

صاحب التعليق يا صلاة النبى احسن , والله احسن حاجه فى الدنيا الصلاة والسلام على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم .((إِنَّ العبد ليتكلّم بالكلمة -مِنْ رضوان الله- لا يُلْقِي لها بالاً، يرفعه الله بها في الجنة, وإن العبد ليتكلم بالكلمة -من سَخَط الله- لا يُلْقِي لها بالاً، يهوي بها في جهنم))

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو احمد

هل معقوله

استدراج ثم اغتصاب ثم بصمه وهتك عزريه كل ده 10 او 15 سنه انما بنته تصوره اثناء الجماع الى هذه الدرجه وصل الانحطاط الاخلاقى السوال هنا هل فيه اكثر من اعدام يا سيادة القاضى

عدد الردود 0

بواسطة:

Zaka

سيناريو

جليسة اطفال حلوين....من غير إعلان...واين أقوال الصديقة....وبصمة على عقد زواج.من غير شهود.واين أقوال الصيدلى.......غير محبوكة.وتصوير الفاحشة باى موبيل.الابنة او موبيل الذئب.التصوير ضده.وإثبات عليه؟

عدد الردود 0

بواسطة:

حسين

لاحول ولا قوة الا بالله

يمين بالله انا مش عارف ايه السفاله اللى وصل بها الناس بالوصف دى أصبحنا نقرأ حوادث وقضايا غريبه وعجيبه ترشدنا إلى بعض من الناس وبشكل كبير يمثلون خطرا" شديدا" على المجتمع ويتركون آثار سلبية لاولادهم ولأسرهم حاجه تدل على أمراض نفسيه منتشره بين الناس نتيجه ضغوط كثيره تجعل الناس يتحولون إلى مجرمين فجأه والله موضوع كبير أفعال ناس كافره وأعوذ باالله

عدد الردود 0

بواسطة:

اشرف

معقوله

احنا شكلنا داخلين علي فيلم هندي كبير ده حتي لو اتعمل فيلم هاقول عليه هابط

عدد الردود 0

بواسطة:

مواطن مصري

هذا ذئب بشري .......................................................و لكن

أتفق مع الجميع في ان هذا الحيوان البشري يستحق اكثر من عقوبة الاعدام و لكني أتسائل هنا كيف وثقت هذا الفتاه في العمل في منزل حداد مع احترامي لأغلب من يعملون بها و لكنه ليس طبيبا او مهندسا حتي تكون علي درجة ما من الاطمئنان للعمل بمنزله و اين ابوها و اخواتها كي يوافقوها علي ذلك صحيح ان عدم توافر فرص العمل مريره علي معظم الشباب و الفتيات ولكن المخاطره من اجل الحصول عليها يجب ان يكون في حدود المعقول . عموما اتمني ان ينال هذا الحيوان اشد العقاب و هذا درسا لكل فتياتنا بعدم التسرع في الموافقه علي اي عمل دون النظر الي مخاطره

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة