كابوريا بعد التوقيع للزمالك: هيصعب عليا فراق بورسعيد وأتمنى إسعاد جمهور الأبيض

السبت، 19 أغسطس 2017 10:24 م
كابوريا بعد التوقيع للزمالك: هيصعب عليا فراق بورسعيد وأتمنى إسعاد جمهور الأبيض كابوريا
كتب أحمد وجيه

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قال أحمد موسى الشهير بـ"كابوريا": "إننى قضيت أفضل فترات حياتى حتى الآن داخل بورسعيد والنادى المصرى، ولن أنسى جمهور بورسعيد الذى ساندنى كثيرا حتى وصلت لهذا المستوى الذى جعل معظم الأندية تطلب التعاقد معى".

وأوضح كابوريا لـ"اليوم السابع": "إننى سوف أظل أدين بالفضل للعميد حسام حسن الذى انتشلنى من الضياع وإنهاء حياتى كرويا مبكرا إلى عالم الشهرة والنجومية"، مشيرا إلى أن وصولى لهذا المستوى الفنى والبدنى يرجع لحسام حسن وللجهاز الفنى بالكامل بجانب جميع لاعبى الفريق الذين ساعدونى بأن أظهر بهذا المستوى على مدار موسمين.

وتابع كابوريا: "إننى قادم للزمالك من ناد كبير لا يقل شيئا عن الأهلي والزمالك وهو النادى المصرى، وهذا سيساعدنى كثيرا على تقديم المزيد مع القلعه البيضاء".

واختتم كابوريا حديثه قائلا: "هيصعب عليا فراق جمهور بورسعيد جدا ولكن هذا هو الاحتراف، وانتقالى للزمالك تحد جديد فى حياتى، وأتمنى إسعاد جماهير الزمالك مثلما أسعدت جماهير المصرى". جدير بالذكر أن أحمد موسى الشهير بـ"كابوريا" انضم لنادى الزمالك مقابل 8 ملايين جنيه.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 7

عدد الردود 0

بواسطة:

طارق حمودة

الاسد

هو ده اسد الزمالك المشتشار مرتضي قبله كما نسمه هن صفقات مضت للزمالك زبعدين الاهلي يخش راحت والزمالك لا يتكلم اما الان فيه اسد تحيا رجوله الاسد مرتضي يا رب يفضل رئيس الزمالك علي طول رغم انف الجهلويه الي بيدخلو المواقع الزملكاوية ويتكلو عن الاسد وبيشككو فيه ويشتموا ووو ويعض الزمالكاوية المعروفين والي طردهم الاسد من النادي والملاعب اما الزملكاوية الشرفاء فمع الاسد مرتضي الي الابد فلقد اصبح لنا اسد

عدد الردود 0

بواسطة:

Ahmedfakhry

مرحبا بك

عشان تجرب الهزيمة امام الاهلى مع الزمالك وتحصل الشهيد على فتحى وحسنى فتحى واسامة ابراهيم وووووو

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

معلهش يا كابتن.....بلاش شعارات.....ملايين الفلوس تخلى اللعيب يبيع أهله مش جمهوره.......

فوق

عدد الردود 0

بواسطة:

ام نعيمه

اغنيتين.. واحده من اللعيب و التانيه من مرتضى..

"ضيعت مستقبل حياتى فى هواك.. محلاه ياوعدى"... "قزقز كابوريا"

عدد الردود 0

بواسطة:

ابومصطفى

ما تقلقشى

ما تقلقشى هاترجع لهم تانى الموسم اللى جاى

عدد الردود 0

بواسطة:

على سالم

متقول يا كابتن عبد الناصر للاهلى على ترعة الزمبولى وقصة الاعب المتميز (رجب...) اللى نفسه يوقع للأهلى

والى جميع الاهلاوية اللذاذ متغطوش على فشلكم فى تعويض كل من 1-ايفونا.__________2-كوليبالى.______________3-احمد حجازى._____________4-كابتن الفريق (حسام غالى).________________5-تريزيجيه.______________6-عمرو جمال.__________7-رمضان صبحى. وقريبا عبدالله السعيد لسه جاى ليه عرض كل المراكز دى الاهلى لم يستطع توفير البديل المناسب لها ناهيك عن احمد الشيخ اللى رميتوا الموسم اللى فات للمقاصة ببلاش وفضلت مقضى الموسم كله بدون مهاجم ومعتمد على راسيات مدافعيك....... ونسيت اقولكم مبروك عليكم كأس مصر وتجديد الثقة فى المدرب العملاق حسام البدرى .. على ان نلتقى 2027 بمشيئة الله تعالى

عدد الردود 0

بواسطة:

samara

للاسف دة اللى هيحصل

انا زملكاوى جدا بس احب اقولك انه بس موسم واحدة وجمهور المصرى وبورسعيد هيغنولك مرحب برجوعك لينا من تاتى يا افندينا

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة