عمرو أديب مهنئا فريدة عثمان ببرونزية السباحة: محصلتش من ساعة ما بنينا الهرم

السبت، 29 يوليو 2017 10:48 م
عمرو أديب مهنئا فريدة عثمان ببرونزية السباحة: محصلتش من ساعة ما بنينا الهرم عمرو أديب
كتب إبراهيم حسان

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

هنأ الإعلامى عمرو أديب، السباحة المصرية فريدة عثمان، لحصولها على الميدالية البرونزية فى بطولة العالم للسباحة.

وأضاف أديب، ببرنامج "كل يوم" المذاع عبر فضائية ON E، أن مستوى البطلة المصرية الشابة عالٍ للغاية، إذ استطاعت حصد الميدالية البرونزية لتسجل لمصر تاريخا لم يحدث من قبل، مشيرا إلى أن التصفيق لفريدة عثمان عقب تحقيق الفوز استمر كثيرا.

وتابع أديب: "تحية لبنت مصر فريدة عثمان.. النهارده حسيت بالفخر والسعادة، ولازم نستقبلها بالطبل والزمر لما تيجى مطار القاهرة الدولى، وكمان لازم يتعملها استقبال على مستوى عالٍ، لأن الحاجة دى محصلتش من أول ما مصر بنت الهرم".

وطالب عمرو أديب، بتكريم البطلة المصرية فريدة عثمان على تحقيق برونزية العالم فى السباحة لمصر، متابعا: "لما تقرأ تاريخ البنت من 2007 هتلاقى ميداليات".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

بنت مصرية

كده واجب عليك الأعتذار !!

طبعا الف مبروك لفريدة عثمان وبنقولها شرفتى مصر كلها يا فريدة , لكن فريدة عثمان مش اول سباحة مصرية تاخد ميداليات يا استاذ عمرو , رانيا علوانى كانت اول سباحة عربية وافريقية تاخد ميداليتين دهب !! غير الميداليات الفضية والبرونزية على مدار مشوارها كسباحة , ولو كانت سمعتك كانت طالبتك بالأعتذار , ادى الناس حقها من التقدير بس مش على حساب ناس تانية !!

عدد الردود 0

بواسطة:

الصعيدي

العالمية

الى رقم 1 مايتكلم عنه الجميع هو أنه على مستوى بطولة العالم لم تفز بنت مصرية من قبل بميدالية اما العظيمة رانيا علواني ففازت على المستويات العربية واﻷفريقية والبحر المتوسط

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة