بالصور.. الداخلية تستجيب لليوم السابع وتضبط شقيقين تعديا على بائعة سجائر

الأحد، 23 يوليو 2017 06:24 م
بالصور.. الداخلية تستجيب لليوم السابع وتضبط شقيقين تعديا على بائعة سجائر المتهمان
كتب محمود عبد الراضى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

في استجابة سريعة لما نشرته "اليوم السابع"، بعنوان "علقة موت لبائعة فى سوبر ماركت بكفر الشيخ بسبب علبة سجائر" يتضمن تعدى 3 أشقاء وصديقهم على ربة منزل وإصابتها وتحطيم جزء من سوبر ماركت كانت تديره لرفضها السماح لهم بالاستيلاء على علبة سجائر عنوة دون سداد ثمنها، بادرت وزارة الداخلية بالقبض على المتهمين.

 

وتبين من الفحص، أنه تبلغ لمركز شرطة سيدى سالم من المواطنة" عبير أحمد" 38 سنة، ، أنها أثناء عملها بمحل بقالة خاص بزوج شقيقتها تعدى 3 أشقاء عليها بالضرب لإعتقادهم بقيامها بالإستيلاء على كمية من الفاكهة من الفرش الخاص بهم، نتج عن ذلك إصابتها بكدمات و سحجات بمناطق متفرقة بالجسم.

وعقب تقنين الإجراءات تمكنت وحدة المباحث من ضبط "صلاح ح. إ" 29 سنة، وشقيقه "عماد" 34 سنة صاحبى فرش لبيع الفاكهة ، و بمواجهتهما أكدا أن الشاكية مشهور عنها سرقة الفاكهة من الفرش الخاص بالبائعين وأنهما حضرا بتاريخ الواقعة وإكتشفا  سرقة كمية من الفاكهة من الفرش الخاص بهما وبسؤالها أنكرت وحدث مشادة بينهم على إثر ذلك.

وتم إتخاذ الإجراءات القانونية اللازمة حيال الواقعة ، والعرض على النيابة التى باشرت التحقيق.. جارى تكثيف الجهود لضبط المتهم الهارب.

1
المجني عليها

 

2
بائعة السجائر

 

 
 
 
 
 
 
 
 
3
اثار التعدي على السيدة
 
111111111111
المتهمان









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 7

عدد الردود 0

بواسطة:

ساعدونا الله يخليكم

ياريت اليوم السابع يستجيب لنا

اقسم بالله المية مقطوعة عندنا في محافظة القاهرة - مدينة السلام - اسبيكو الجديد - بلوك 247 مدخل 1 ..... بقالها يومين ورقم 125 الخاص بشركة المياه بيقولنا الميه موجودة وتم اصلاح كسر في الماسورة والكلام ده من الصبح الساعة 10 صباحا ولحد دلوقتى الميه مقطوعه شوفولنا حل ربنا يكرمكم ويفك اي كربه عنكم

عدد الردود 0

بواسطة:

العمدة

اليوم السابع سلطته اعلى من اقسام الشرطة

زوج شقيقتها قال انه تقدم ببلاغ في قسم الشرطة . و الداخلية استجابت لليوم السابع . هل افهم من ذلك ان الواحد بعد كده يقدم شكواه في قسم اليوم السابع؟؟؟ عشان الداخلية تتحرك والله عيب على الداخلية و فخر لليوم السابع

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد بهجت

الرجولة انعدمت وانقرضت

التعدى على امرأة بهذه الوحشية منتهى النذالة وانعدام الشهامة وسيقتص منكم القانون باذن الله يا مفتريين . تحية واجبة لليوم السابع ولاستجابة الشرطة السريع .

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري وطني .ضد الكلاب الضالة عدماء الضمير الخونة

حتي لو هي سرقة الفاكهة يا كذابين منك له كنت شهدت عليها الناس و اعمل لها محضر مش تضربوها

.

عدد الردود 0

بواسطة:

حازم خالد

آخر الرجال المحترمين .... (لف وأرجع تاني )

موش قلنا ... شر البلية ما يضحك .... واخد بالك يا أسمك أيه .. آدي عينه تانية الحر مزهقها ... والله ليه حق مؤلف الفيلم الشهير ... عايزه راجل ... أنه يختار الاسم ده للفيلم .. بعد ما رجولة الرجالة خلصت وراح زمانها ... ونخوتهم بقت بح .. قوم يا عم أطفى التليفزيون ده فيلم أبيض وأسود بايخ ... لأ ده أسود بس .... يا ناس ... ياهواااااااااااااه مازالت بطلة الفيلم تصرخ عايزه راجل ( محدش عنده شوية رجاله من اللي بحقيقي يكون مخبيهم في التلاجه من السنه اللي فاتت ) ولا بلاش يمكن يكونو حمضوا من البرودة آآآآآآآآآآآآآه أنتم فيين يارجاله وفيين نخوتكم ورجولتكم فيه حد يضرب واحده ست ............................ يا خساره على الرجالة .. رجالة من ورق بعد ما ضاعت الرجولة أعتذر لكل بنت أو ست في مصر حقكم علينا موش حيعملوا كده تانى

عدد الردود 0

بواسطة:

عادل

يارب يارب يارب يارب**رئيس جهاز القاهره الجديدة يسمع كلام السابع ويقضى على عشوائيات القطاميه

ادعو معايا وقولو يارب

عدد الردود 0

بواسطة:

Osama

لازم الناس دي تتعاقب

الناس دي لازم تتعاقب ونعرف عقوبتها علشان يبقو عبره لغيرهم من البلطجيه

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة