مرتضى منصور للاعبى الزمالك: "مش مهم خسارة بطولة.. دولاب النادى مليان"

الأحد، 16 يوليو 2017 03:06 ص
مرتضى منصور للاعبى الزمالك: "مش مهم خسارة بطولة.. دولاب النادى مليان" مرتضى
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

واصل مرتضى منصور ، رئيس نادى االزمالك، تحفيزه للاعبين مطالبهم بنسيان الخروج الأفريقى، مؤكدًا أن الأهلى تأهل بفارق هدف والزمالك خرج من البطولة بسبب عدم تسجيله هدف. 

 

وانتقد منصور ، فى اجتماعه باللاعبين فى الساحل الشمالى، موقف حارسى الفريق أحمد الشناوى ومحمود جنش، متمنيًا رؤيتهم فى المباريات مرة أخرى، قائلاً: "مصطفى فتحى كان موقفه واضحًا عندما رغب فى الاحتراف ولذلك وافقت على انتقاله للدورى السعودى".

 

ووجه رئيس نادي الزمالك التحية لـ"عمر صلاح" حارس الفريق الصاعد على المستوى الذي قدمه في لقاء طلائع الجيش في ظروف صعبة، متمنيًا التوفيق للنيجيرى ستانلى، بعدما أثنى على الفترة التى قضاها داخل القلعة البيضاء، قبل انتهاء إعارته.

 

وطالب منصور اللاعبين أصحاب الحماسة الشديد  مثل محمود الونش وطارق حامد، التحكم فى أعصابهم فى المباراة وعدم الاحتكاك بالحكام،  قائلاً: "لا أدرى الاتحاد الأفريقى والمصرى من أين ياتوا بهؤلاء الحكام، متابعًا: "لا يوجد أزمة فى خسارة بطولة.. دولاب النادى ملئ بالبطولات".

 

واختتم جلسته مؤكدًا أن البرتغالى إيناسيو استقر على بقاء أغلب اللاعبين الموسم المقبل، مشيرًا إلى أنه رفض عرض التعاون السعودى للحصول على أتوبيس خاص فى صفقة انتقال مصطفى فتحى، قائلاً: "منتظر بطولة من فتحي أهم من أي اتوبيس"، مشددًا على أن الباب مفتوح أمامه للعودة متى شاء، مثل محمد إبراهيم وشيكابالا.

 

الزمالك (1)
 
الزمالك (2)

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

علي سالم

ههههههه

عد غنمك يا جحا . . . قال واحده نايمه وواحده قايمه!

عدد الردود 0

بواسطة:

هشام

!!!!

دا دولاب حسام عاشور فيه بطولات اكتر من دولاب ناديكم

عدد الردود 0

بواسطة:

علي

نمليه البطولات

دولاب ايه يا مرتضي قول نمليه قول كرتونه انما دولاب ده بعيد عن شنبك طول ماىانت بتقعد مع اللعيبه القاعده ده انا بتشائم منها

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

بل قل نيش ...الزمالك مليان ..بطولات...وعهدك اسوا عهد شهده الزمالك منذ عهد الهكسوس

😎

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

تعليق

دولاب الفضية ولا الكؤوس المصدية !

عدد الردود 0

بواسطة:

إيهاب

هئ

هههههههههههههها .. نياهههههههههها .. نياههههههههها ههههههههههههههههههههههههههها ههههههههههههااااي

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد الفيومى

ههههههههههههههههههه

الصفيح .... و الله انت كومديان اكتر من عادل امام و ببلاش شوية تسمى السوبر بطولة الابطال لو كان الحظ معاك و من نصيبك و بعدها لو فاز غيرك دى مش بطوله ... و الكاس صفيحه و ماتشات الاهلى مش مهم انك تخسر عمرك بس تفوز و ده مش حيحصل و حتموت او تترك النادى و لن يتحقق لك الفوز على الاهلى الا بالصدفة البحته......و الصدفة لاتأتى الا لمن يستحقها و أنت لست اهلا لها.

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد سالم

دولاب من ورق

دولاب مين دا صبرى رحيل البطولات اللى خدها مع الاهلى تعتبر نص بطولاتكم ياعينى لو كان فى الزمالك ماكنش طال غير بطولة دورى واحدة وبطولتين من بتوع الكأس ياراجل حرام عليك انت بتكدب على نفسك وبتصدقها.

عدد الردود 0

بواسطة:

Hany

عبوديه في عزبه مرتضي

شوف قاعدين على الارض ازاي لا حول لهم ولا قوة، والبيه واقف يتفرعن عليهم،الحمد لله على نعمة الاهلي

عدد الردود 0

بواسطة:

bakr

العنصريه الذميمة

ايه العنصريه الذميمة اللى عند الاهلاوية ------ هل فيه نادى فى مصر عندة كل البطولات اللى عند اللزمالك ما عدا الاهلى ------ التعالى حيكون سمة الاهلاوية ولا ايه شوية تواضع يطلعكم السما

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة