رواد فيس بوك.. مصطفى خاطر محترم.. ومايك الضيف يكشف خدعة رامز تحت الأرض

الثلاثاء، 30 مايو 2017 04:00 م
رواد فيس بوك.. مصطفى خاطر محترم.. ومايك الضيف يكشف خدعة رامز تحت الأرض مصطفى خاطر
كتب خالد إبراهيم

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

 حل أمس في الحلقة الثالثة من برنامج "رامز تحت الأرض" الفنان مصطفى خاطر، والذى تم استدراجه بلقاء مع الإعلامي نيشان، وبعدها ذهب لتصوير البرومو، إلا أن "مايك" خاطر كان واضحا للجميع في ملابسه، الأمر الذى يدل على علمه بالمقلب من قبل.

ما زاد من اندهاش الكثيرين، أن خاطر لم يتفوه بلفظ واحد خارج، وهو ما جعل الكثير من رواد مواقع التواصل الاجتماعى، تصفه بأنه محترم، على عكس كثير من الضيوف، الذين ظهروا في البرنامج، وظلوا يلقون بالشتائم على رامز، بسبب المقلب.

يذكر أن طوني خليفة خرج في اليوم الأول لتصوير برنامج رامز بفيديو شهير تحدث فيه عن دور نيشان في برنامج رامز وأن برنامجه المزعوم في ابو ظبي هو ستار لتغطية تصوير برنامج رامز، كما قام الاعلامي عمرو أديب بتخصيص حلقة كاملة عن البرنامج قال فيها بوضوح ان أي فنان سيذهب للبرنامج بعد فيديو طوني خليفة والذي انتشر في العالم العربي كله سيذهب وهو يعرف انه مقلب.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 8

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

بصرف النظر عن قذارة البرنامج ولكن

لكن هو كل شوية حنطلع نقول موضوع المايك...مهو طبيعى فى مايك لانه اساسا كان بيصور برنامج مع نيشان فطبيعى حاطط المايك سبنا من القضايا الفرعية وهو متفبرك ولا لا ونركز على المهم ان ده برنامج ترويع للامنين وبيستخدم اساليب غير اخلاقية وانه مليان سباب وشتائم غير لائقة ولازم هيئة الاعلام يكون ليها دور

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد يحيي

تحياتى استاذ احمد

رد الاستاذ احمد بينم عن حد فاهم جدا واوجز فى رده 😄

عدد الردود 0

بواسطة:

Khaled Abdelaziz silem

برنامج رامز تحت الارض

طبيعي يكون في مايك لانه برنامج من الأساس سواء مع نيشان او رامز

عدد الردود 0

بواسطة:

شارلي

شي تافه

التفاها والنقص فين الفن سفاله وشتيمه يا شعب فوق الكل واخد فلوس وعارف مسبق

عدد الردود 0

بواسطة:

وليد

ناس غريبة

انا شايف كل للى بيعترض على البرنامج هم لللى بيتفرجوا علية حاجة بسيطة للى مش عاجبة حاجة مش يشوفها من الاساس مش اتفراج وبعدها اقول لا دة وحش اصلى الميك فى القميص وبعدين هو برنامج فى العبر سيبة وحول على قناة تانية رايح فى غيرك بيتفرج وبعدين مفرك او لا ماكل الافلام تمثيل فى تمثيل دماغكوا بقا

عدد الردود 0

بواسطة:

Momo

مش معقول

طيب لو هو كان عارف ان في مقلب ازاي دخل التراب في بقه مهو اكيد ده كمان مش تمثيل

عدد الردود 0

بواسطة:

مستغربه

تصرفات البت المعاه

لا سيبك من المايك و شوفوا البت المعاه عماله تحضن فيه وتكلبش تقول مصدقت بجد فظيعه جدا

عدد الردود 0

بواسطة:

هدى

اعصاب الناس مش لعبه

يعنى ايه رامز يضحك الناس كل سنه على مشاهد رعب وترويع لناس المفروض انهم ضيوف برنامجه ؟ هل التخويف والترويع شئ مضحك ؟ يارامز انت اتخذت مشاعر الناس هزوا وده شئ لايليق بالمره ، لانهم ضيوفك ، حرام كل مره اشوف ناس بتصرخ والرعب فى عينيها علشان ايه كل ده ؟ علشان الناس تقول رامز بتاع المقالب ! هى دى حاجه حلوه ؟ رامز الولد الشقى اللى بيلعب باعصاب الناس ... خلاص رامز اشتهر شهره تاريخيه ، كفايه يارامز والاانت مش هاتسكت الا إذا جربت مقلب يتعمل فيك او فى اى حد من اهلك ، ياترى هاتعمل ايه لو افترضنا ان الست الكبيره اللى اتعمل فيها المقلب مش فيفى عبده وكانت والدتك شعورك هايكون ايه ؟؟؟

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة