غضب فى الأهلي ضد البدرى بسبب "الشيكولاتة"

السبت، 20 مايو 2017 09:00 ص
غضب فى الأهلي ضد البدرى بسبب "الشيكولاتة" حسام البدرى
كتب فتحى الشافعى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أثار حسام البدرى، المدير الفنى للأهلي، غضب بعض مسئولى النادى بسبب الإعلان الذى قام بتصويره مؤخرا لإحدى شركات الشيكولاتة الراعية للنادى، دون الحصول على إذن من مجلس الإدارة.

 

وقال مصدر فى الأهلي إن الإعلان ليس مُخالفاً للعقد الموقع بين البدرى والأهلى على اعتبار أن شركة الشيكولاتة إحدى رُعاة النادى، لكن المجلس الأحمر كان يتطلع أن يحصل منه البدرى على إذن وهو ما لم يحدث، خاصة أن أى مدير فنى سابق للفريق حصل على إذن من النادى قبل تصوير أى إعلان، وهو ما فعله البرتغالى مانويل جوزيه المدرب التاريخى للأهلي خلال أكثر من إعلان قام بتصويره.

 

وتسبب تصرف المدير الفنى للأهلي فى غضب بعض مسئولى القلعة الحمراء تجاه المدير الفنى، خاصة أن الأخير أقدم على أكثر من تصرّف أغضب الإدارة الحمراء مؤخرا، ومنها أيضا تصريحاته المُستمرة حول تلقيه عروضا من أندية خارجية بجانب رغبته فى زيادة راتبه الشهرى فى الموسم الجديد من 400 إلى 600 ألف جنيه.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

منين نجيب الصبر

شيل دا عندا يستريح دا من دا--وخالتى وخالتك واتفرقوا الخالات--هو كل شهر عاوز زيادة فى المرتبات

اياكم يا ادارة النادى واتباع اسلوب الكيل بمكيالين --الخروج عن النص لابد وان يقابل بكل حزم ومفيش خيار وفقوس--خنا تتساوى كل الرؤوس--ومفيش من بعد النهاردة زيادة فى الفلوس--واللى مش عاجبة الباب يفوت جمل وكمان جاموس--والعقود اللى عندة وعند غيرة كلها من نادى روح اشرب عرقسوس-- مش عارف لية نازلين نخر فى النادى كالسوس--اتوكل على الله وشوف لك نادى على قدك قبل ما ينزل الكابوس

عدد الردود 0

بواسطة:

.

.

أبو بصة المغرور لا يعبأ بإدارة النادي...رحم الله صالح سليم..

عدد الردود 0

بواسطة:

اسامة فهمى

لا تستحق

و الله لا تستحق هذا الراتب.... انت اصلا مالكش لازمة

عدد الردود 0

بواسطة:

.

.

أرشح أبو بصة جريئة لجائزة أسوأ شخصية رياضية فى 2017

عدد الردود 0

بواسطة:

د.محمد

اين مبادئ الاهلى

لابد من تغيير هذا المدرب الغير كفأ بس العيب مش عليه العيب على رئيس مجلس الاداره اللى سايبه يعمل اللى هو عايزه . الاهلى قلعه المبادئ عمره ماوقف على لاعب او مدير فنى .حان وقت التغيير فى هذا النادى العظيم . وبصراحه هذا المجلس لايصلح اطلاقا لقياده الاهلى .شاهدنا فى ايامه حاجات غريبه على النادى مثل مؤامره على مدير فنى من اللاعبين .المزاج الشخصى على مصلحه النادى وهكذا . لابد من هبوب رياح التغيير من اجل المحافظه على مبادئ النادى .

عدد الردود 0

بواسطة:

Safaa

بعبع الانتخابات

محمود طاهر خايف من الانتخابات قواعد يقدم فى تنازلات علشان ما حدث يقول انه فاشل ولكنها الحقيقة خلال 3 سنوات أشرف فيها على الكرة وهو لم يلعبها اصلا غير كل المدربين اللى اختارهم بنفسه وأخيرا أحضر من هرب من تدريب النادى علشان مع أول عرض يأتيه من الخارج قعد يبيع ويشترى ويشترط على النادى انه زمن محمود طاهر اللى لا يعرف عن مبادئ الاهلى شى وطبق مبدأ جديد انا فوق الاهلى بدل الاهلى فوق الجميع

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

عادي

البدري فوق الجميع...

عدد الردود 0

بواسطة:

.

.

رئيس النادي بيعمل شوية فحوصات فى لندن وسايب أبو بصة يعمل اللى فى دماغه

عدد الردود 0

بواسطة:

حسام حسين

مصر

عمرنا مهننزل عند مستوي مرتدي

عدد الردود 0

بواسطة:

اسحق

هذا الادمى مريض نفسيا

ربنا يشفى

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة