الأهلي يوقع غرامة مالية على حسام عاشور بعد طرده امام الإنتاج الحربي

الإثنين، 01 مايو 2017 12:28 ص
الأهلي يوقع غرامة مالية على حسام عاشور بعد طرده امام الإنتاج الحربي حسام عاشور
كتب محمد عراقى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
قرر سيد عبد الحفيظ مدير الكرة بالنادى الأهلى توقيع غرامة مالية على حسام عاشور لاعب وسط الفريق، وفقآ للائحة بعد طرده في مواجهة الإنتاج الحربي في الدوري العام والتي انتهت بالتعادل السلبي بين الفريقين ١-١.
 
وراجع سيد عبد الحفيظ لقطة طرد اللاعب بعد انتهاء اللقاء ليتأكد من خروج اللاعب عن النص ،بعد جذبه يد محمود عاشور حكم اللقاء بقوة ليقوم الأخير بطرده علي الفور.
 
ويواجه حسام عاشور خطر الإيقاف عن مباريات الأهلي لـ ٤ مباريات علي الأقل بسبب سوء السلوك تجاه حكم اللقاء.









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

اهبلاوى

اذا لم يتم إيقافه لنهاية الموسم فلن تكون هناك هيبة للحكام امام اللاعبين !!

اما نشوف اتحاد الكوسة ها يعمل ايه كان فيه تصرفات اقل من هذا تم إيقاف احد اللاعبين 8 مباريات لانه كان لابس فانلة حمرا اما نشوف روح الفانلة الحمرا ها يوروهم العين الحمرا ولا يطلعوا حنفى !!

عدد الردود 0

بواسطة:

فرعون

و البدرى

و فين عقوبة البدرى ؟ ألله يرحمك يا صالح.

عدد الردود 0

بواسطة:

اشرف طلبه

الحكم له كل التقدير و كل التحية ..لا نريد الدوري من البدري

جيد من إدارة الاهلى محاسبة اللاعب المخطئ في حق حكم المباراة و لكن ما هي العقوبة التي اقرتها إدارة الأهلي - لتحافظ على اخلاقيات النادي - تجاه المدير الفني ؟؟ لقد طرد تماما مثل حسام عاشور و ارتكب خطأ سخيف يستحق عليه العقاب من رئيس النادي و من اتحاد الكرة سلوك سيئ و شيئ مؤسف .. هل لو كان صالح سليم يعيش يقبل ان يهان كما اهان البدري الحكم بنظرته القبيحة ؟ هل هذا ما تعلمه البدري من مبادئ و قيم و اخلاق و سلوك في حياته و مدرسته و من اسرته و من النادي الأهلي ؟؟ اعتقد لو يعلن الأهلي عن عقاب البدري فهو مشترك معه في هذا السلوك الغير محترم ... للأسف البدري فقد احترام كثيرين من المحترمين .. مش مهم انه يفوز او يخسر .. مش مهم انه يصل حتى لكاس العالم .. عندما يكون الأساس غير سليم فلا شيئ مقبول .. أساس الرياضة الاحترام و السلوك المتحضر .. عاوزين الأهلي يلعب في كأس العالم للانديه ؟ مش مهم !!! عاوزين الاحترام و التقدير للإنسان مهما كان أولا .. عاوز كل نتعلم نحترم بعض أولا .. و كفايه مش مهم من اللى يحصل على الدوري .. لا نريد تحقيق ايه بطولات مع البدري ... البدري اهان كل أعضاء النادي الأهلي و كل جماهير مصر مثل ما اهان حكم المباراة .. و كنا نريد قرار تربوي من رئيس نادي الأهلي لو كان يريد الاخلاق و الاحترام ..

عدد الردود 0

بواسطة:

مصراوي

البدري بيحتقر حتي الاهلاويه

والله العظيم انا اهلاوي وحسيت ان البدري احتقر الجماهير المصريه وحرق دمنا محمود طاهر لو فيه اخلاق الجهاز الفني كله يمشي الله يحرق دمك العظمه لله

عدد الردود 0

بواسطة:

محمود فوزي

ادارة الاهلي

فاشلة وشوية مراهقين بالنسبة لحسام وحسام تصرف كمسارية الله يرحمك يا كابتن صالح

عدد الردود 0

بواسطة:

أهلاوى=أخلاقى

الأهلى مدرسة الأخلاق

للأسف نظرة حسام البدرى للحكم تنم عن سوء أخلاق و تكبر رهيب وأهانة غير مبررة . حتى أثناء أستضافته على اون سبورت كرر نفس الطريقة مع مدحت شلبى . يا كابتن حسام الأهلى زى ما عنده بطولات كتيره عنده تاريخ طويل من الألتزام والأحترام والأخلاق الرياضية اللى أتربينا عليها. طريقتك أمبارح أساءت لكل مصرى مش أهلاوى بس.

عدد الردود 0

بواسطة:

ابواحمد

بلاش غرور

حسام البدرى مغرور من توضع لله رفعة ذنب صالح جمعة وآخرين في الأهلي فني دارة الأهلي علشان سلوك المدرب

عدد الردود 0

بواسطة:

atch

يستاهل أكتلر من كده

الأخلاق أولا مهم كان العقاب تربوى ومادى

عدد الردود 0

بواسطة:

alaa

\حسام عاشور كفايه عليه كده

الكابتن حسام عاشور ليست هذه المره الاولى التي يفعل فيها هذا السلوك الغير اخلاقي انا اهلاوى متعصب بس اللى عاملوه الحسامان دليل علي انهيار الاخلاق والمبادىء فى النادى الكبير طز في الدؤرى احنا مش عايزين بطولات تانيه من هذا المدرب او من هذا اللعيب الفاشل ياكابتن حسام الغلطه دى لا تغتفر وكمان مش عايز تعتزر نفسى اعرف هو السيد رءيس النادى ممكن يسكت على المهزله ديه عليه العوض يااهلي ياحبى ياحته من دمى

عدد الردود 0

بواسطة:

Hany

لا يليق.

لا يليق بالاهلى كنادى كبير ومحترم ان يغض النظر عما بدر من مديره الفنى زراعيه المستهتر عاشور وسيد معوض .هذه إساءة لمشجعى الاهلى قبل اى حد

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة