ميدو يعتذر عن حضور حفل استقبال ميسى لأنشغاله بمعسكر وادى دجلة

الثلاثاء، 21 فبراير 2017 10:11 ص
ميدو يعتذر عن حضور حفل استقبال ميسى لأنشغاله بمعسكر وادى دجلة ميدو
كتبت مريم بدر الدين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

اعتذر أحمد حسام ميدو المدير الفنى لنادى وادى دجلة عن حضور حفل استقبال النجم  الأرجنتينى ليونيل ميسى اليوم، وذلك بسبب لانشغاله بمعسكر فريقه للتحضير لمباراة الأهلي يوم الخميس المقبل.

 

يزور نجم الكرة العالمى ليونيل ميسي، اليوم الثلاثاء، مصر لإطلاق حملة السياحة العلاجية "تور اند كيور"، للعلاج من فيروس سى، حيث يعد ميسي سفير الحملة عالميا.

ميددو
ميدو

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

أبو العُريف

أما برااااااااااااوة . . برااااااااااااوة . . أخر برااااااااااااااوة . .

أيوه كده يا ميدو . . يطلع مين ميسي ده بسلامته عشان تروح تستقبله وتسيب تحضير الفريق لمباراة الأهلي . . ننتظر المفاجأة منك لجمهور الزمالك .

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد السيد

التوقيع للاهلي

مفاجاه من العيار الثقيل. ميسي جاي مصر مش للترويج للسياحه او للتروج عن علاج فيرس سي. ميسي جاي يحقق امنيه حياته. وهي التوقيع للاهلي. بس للاسف ياميسي. في وجود وليد سليمان وميدو جابر و عبد الله السعيد ونيدفيد واجاي. وغيرهم احتمال مشاركت هتبقي ضعيفه. خليك في برشلونه احسن. صحبتك السلامه. وسلم لنا ع الكابتن حسام البدري.

عدد الردود 0

بواسطة:

علاء

يا عم ميدو ده ميسى بجلالة قدره .........حد يطول يكون فى شرف استفباله

يا عم فضى نفسك بلا دورى بلا كلام فارغ

عدد الردود 0

بواسطة:

حسن شعبان

بيقولوا العالمى

بنى ادم مغرور مثل البالون ... لما انت مسمى نفسك عالمى ... قول ايه على ميسي ... انت عايز تظهر جنب الواد حكشة اللى بيلعب كورة شراب علشان يقولوا عليك عالمى ... انما ميسى وجوده يكشف اللى زيك .... ونحن لم ننسى موقفك مع حسن شحاتة فى استاد القاهرة .... انشر ياسابع علشان كل واحد يعرف قدره

عدد الردود 0

بواسطة:

علا

هو انت تطول تقابل ميسي

طبعا هو نفسه يسلم عليه بس هو مشيقدر

عدد الردود 0

بواسطة:

ابواحمد

نفسنة

الموضوع مش مباراة الاهلي الموضوع نفسنة وبس

عدد الردود 0

بواسطة:

مصراوي

بالونة هواء

أنا كمصري نفسي أعرف من أطلق عليك لقب عالمي وبمناسبة أي أنجازات حققتها ولا لمجرد أن يستغني عنك هذا النادي وذاك وتبحث عن نادي تلعب فيه لمدة شهور أغالبها علي دكة الاحتياط والنبي حد يقرصة في ودنه يصحيه من الغرور اللي هو فيه وبالمناسبة أنت الان مدرب بالصدفة ولا تملك سوي الكلام فقط وكما يقولون أرزاق بل رزق الهبل علي المجانين هو الاخ ميدو مقاس ملابسة أيه الان 3 اكس يمكن أكثر عالمي في الفتة ؟؟؟ كله فرقعة والصحافة بتعمل من الفسيخ شربات ليتك تتعلم من تواضع العالميين الحقيقيون وعلي رأسهم الموهوب والفذ والقدوة علي التحدي والفن والمهارة والاخلاق ومساعدة الاخرين وقل ما شئت عن أفضل من أنجبت الكرة العالمية دون أستثناء وبمفهوم الكرة يعتبر ميسي أسطورة لم ولن تتحقق إلا كل مائة عام ولا أخفي عليكم سرا هذا اللاعب يتفوق بكثير عن ماردونا وبيليه وعن كل من سابقيه ولاحقيه ؟؟؟ من أحبه الله رفعة

عدد الردود 0

بواسطة:

Khaled Mohamed aly

زيارة ميسى

هو مش معزوم أساسا

عدد الردود 0

بواسطة:

الاسكندرانى

ميدو وضاضا ...وضاضا وميدو

ضاضا مسح بيك الارض مرتين وحلفت ما تتعامل مع الزمالك فى وجود ضاضا....ودلوقت عايز ايه...تكسب الاهلى ...هو ده منتهى املك.....ماالبلاستك كسب الاهلى حصل ايه..... المدرب شخصيه وانت ضاضا دمر شخصيتك.....باااااى يافيل المدربين

عدد الردود 0

بواسطة:

رزق

ببساطة

تعتذر عن مقابلة ميسي من اجل الاستعداد للاهلي ، لهذه الدرجة خائف من أسود الاهلي وكأن الاهلي بعبع لكل المدربين ، هذه مباراة عادية ولا داعي للاهتمام الزائد عن حده لدرجة انك لا تنام خوفا من كابوس الاهلي ياتي اليك وانت نائم ، خذ الامور ببساطة ولا داعي لشحن اللاعبين حتى يتم التركيز في الملعب والمجتهد من يفوز.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة