بالفيديو.. مدحت شلبى يعتذر لـملكة جمال آسيا ويفاجئها بسؤال على الهواء

الإثنين، 13 فبراير 2017 12:26 ص
بالفيديو.. مدحت شلبى يعتذر لـملكة جمال آسيا ويفاجئها بسؤال على الهواء أيسل خالد
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

 

اعتذر الإعلامى مدحت شلبى، لـ"أيسل خالد" ملكة جمال أسيا والمحيط الهادى، والحاصلة على لقب أجمل وجه طبيعى، بعد أن شبه التاج الذى كانت ترتديه فى مباراة السوبر المحلى بين الأهلى والزمالك بـ" السلطانية".

 

وقال شلبى: "وأنا بعلق على مباراة السوبر جت صورة بنت جميلة، وأنا أقسم بالله ماكنت عارف هى مين، لكن بعد كده عرفت، والبنت ردت فى المواقع بكلام محترم وشيك جداً، علشان كده لازم أعتذر لها على الهواء".

 

وتقبلت أيسل خلال تصريحاتها لبرنامج "مساء الأنوار" عبر شاشة "أون سبورت" اعتذار الإعلامى مدحت شلبى، قائلة: "العفو والله حضرتك زى والدى".

 

وأكدت "أيسل" أن مسابقات ملكات الجمال تعتمد أكثر على الثقافة والنشطات والأعمال الخيرية، مما دفع مدحت شلبى لتوجيه سؤال لها من أجل اختبار ثقافتها قائلاً :"الرئيس الأمريكى دونالد ترامب لم يجلس على مقعد الرئاسة إلا بعد 14 أسبوعاً من انتخابه وهذا أمر غير معمول به فى جميع دول العالم".

 

فأجابت ملكة جمال أسيا: "فى السابق وقبل ظهور وسائل الاتصال السريعة الولايات فى الأمم المتحدة كانت بعيدة عن بعضها وكان جمع الأصوات تحتاج لفترة من الوقت وهى 14 أسبوعاً، فبعد ذلك تم اتخاذ هذا الوقت كنوع من أنواع العادات وتم تطبيقها".

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 6

عدد الردود 0

بواسطة:

ابراهيم

تزييف

المشكلة لم يتم اختيارها كملكة جمال اصلا يعني هي لاملكة جمال آسيا ولا افريقيا ولا جزر موريشيوس بلاش كدب

عدد الردود 0

بواسطة:

midooo

الى رقم 1

يابنى سيبك من الخزعبلات اللى فى دماغك دى ...وشوف قد ايه البنت مثقفه وكلامها راقى ..اظن لو انت اتسالت السؤال ده يافقيه عصرك كنت قعدت اسبوعين علشان ترد عليه !!! وفى الاخر مش هتعرف ..الانسان بيقاس بثقافته ولسانه واخلاقه اولا وليس بالشكل والتفاهه ..وانتى ياايسل فعلا قد ماانت جميله برضه مثقفه وكلامك جميل ..

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد رشدي

بصرف النظر

بصرف النظر عن انها ملكة جمال أو مش ملكة جمال مصر ، ماشاء الله عليها واضح أنه متربية ومثقفة واسلوبها راقى ونفس الكلام على والدتها

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

ان الاوان يا شلبوكا ان تعمل اعتزال جماعى مع متعب وحسام كبارى..الزمن ليس زمانكوا واصبح ضدكم

.... اين انت من الكابتن لطيف او على زيوار او ميمى الشربينى...كان يعلق على المباراه بتحيز تام ل الاحمر...وحينما اضاع الكابتن اجاى الفرصه لتسجيل هدف ل الاه‍لى قال بالحرف الواحد موجها كلامه للزملكاويه ( دا انتوا زعئلكوا نبى )

عدد الردود 0

بواسطة:

adham

الكيل بمكيالين

لانها كانت تجلس في جمهور الزمالك قال عليها كده ولو كانت تجلس في جمهور الاهلي كان زمانه قال ايه الجمال ده طول عمرك راقي يا اهلي --- انتمائك معروف من زمان وكفايه ان بنت صغيره وردت عليك انك زي بابا

عدد الردود 0

بواسطة:

هاني

"حضرتك زى والدى" ؟؟!! قولي "حضرتك زي جدي"

"حضرتك زى والدى" ؟؟!! قولي "حضرتك زي جدي"

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة