مرتضى منصور يعود للمدرجات فى مباراة الزمالك وسموحة

الجمعة، 20 أكتوبر 2017 07:58 م
مرتضى منصور يعود للمدرجات فى مباراة الزمالك وسموحة مرتضى منصور و أحمد جلال إبراهيم
كتب أحمد توفيق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

تواجد مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك فى المقصورة الرئيسية لملعب بترسبورت لحضور مباراة فريقه أمام سموحة مساء اليوم فى الجولة السادسة لمسابقة الدوري.

ورفض مرتضى منصور حضور مباريات الزمالك خلال الفترة الماضية، إذ أكد فى تصريحات سابقة امتناعه عن الحضور حتى لا يعرض اللاعبين والجهاز الفنى للضغوط أثناء تواجده فى المدرجات.

وتواجد برفقة مرتضى منصور فى مقصورة ملعب بتروسبورت أحمد جلال إبراهيم نائب رئيس الزمالك وهانى زادة عضو المجلس لمؤازرة الفريق.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 4

عدد الردود 0

بواسطة:

زملكاوى

الهدف الاول القاتل لنادى سموحة

الف مليون مبروك لنادى سموحة بالهدف الاول و ان شاء الهدف الثانى قادم فى ظل رئاسة الفاشل مرتضى منصور .

عدد الردود 0

بواسطة:

زملكاوى

نحس مرتضى الفاشل

حضورك المباراة يمرتضى نحس على نادى الزمالك الف مبروك لنادى سموحة الهدف الثانى وعقبال الثالث و الفشل مستمر يافاشل

عدد الردود 0

بواسطة:

عادل

الناس دي ما بتفهمش كوره

لسه الأعرج أحمد توفيق والمكسح باسم مرسي اللي فاضلين من فريق المكسحين اللي غار في ستين داهيه ... لازم يتباعو ولو ببلاش ... احمد توفيق ماكنش بيلعب النهارده لكنه معروف برجل الكوارث ... باسم ده ما ينفعش مهاجم درجه تانيه ... هو الناس دي مش فاهمه كوره ولا ما بتشفش ... باسم التعبان كان السبب المباشر في خروجنا من بطولة افريقيا وبعدها ايضا كان السبب المباشر في خروجنا من البطوله العربيه ده بخلاف انه ضيعنا في أكتر من مباراه في الدوري الواد ده دماغه ورجليه معوجين يعني متوجهين علي فوق العارضه راجعوا البطولات اللي انا قلتها وراجعوا مباريات الدوري هتعرفوا انه حرام اللاعب ده يلعب في مركز شباب ... ارحمنا ياعم مرتضي من تخاريفك وكلامك عن السحر والشعوذه ... حد يطفش شيكا ومصطفي فتحي وكهربا ويسيب واحد زي باسم يضيع في الزمالك بالشكل ده ... فعلا انتم ما بتفهموش في الكوره حاجه ... أقربها ماتش النهارده ... الحارس واقع في الأرض ومافيش أي باك مع المكسح والشبكه فاضيه وعشان دماعه متظبطه علي فوق زي ما قلت ضيع هدف الفوز وفي نفس الثانيه إتردت الكوره بجول فينا ... يارب كل اللي نتمناه فوز رئيس غير هذا المريض النفسي اللي اسمه مرتضي منصور ... الراجل ده لو فاز في الأنتخابات اللي جايه قولوا علي الزمالك السلام .

عدد الردود 0

بواسطة:

خليل الشحام

مرتضى وشه حلو....

... على اى فريق فى الدورى... الا الزمالك طبعا... دا هو ريسه ياعم.....

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة