الزمالك: أزمة التوأم انتهت باعتذار رئيس النادى المصرى

الأحد، 01 أكتوبر 2017 12:32 م
الزمالك: أزمة التوأم انتهت باعتذار رئيس النادى المصرى حسام حسن
كتب حاتم رضا

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد أحمد مرتضى منصور، عضو مجلس إدارة نادى الزمالك، أن أزمة التوأم حسام حسن مع الأبيض انتهت باعتذار سمير حلبية، رئيس النادى المصرى، للزمالك وجماهيره.

وقال أحمد مرتضى، فى تصريحات لبرنامج استاد الهدف عبر أثير إذاعة الشباب والرياضة، "رئيس المصرى اعتذر للزمالك وأنهى الأزمة، العلاقة بين الزمالك والمصرى جيدة للغاية، والمصرى من أقرب الأندية للزمالك".

وكانت مباراة الزمالك والمصرى الأخيرة شهدت أزمة بين التوأم وجمهور الزمالك، وقام حسام حسن برفع قميص الأهلى والمصرى فى وجه الجماهير.

وأضاف مرتضى، "حزنت فقط من تصرف حسام، خصوصا أن هناك علاقة شخصية بيننا وكنت أتمنى ألا يحدث هذا الأمر، دائما كنت أتمنى أن أرى حسام حسن مدربا لمنتخب مصر".

وكشف أحمد مرتضى منصور عن استفساره عن موقف التوأم حسام وإبراهيم حسن مع المصرى قبل التعاقد مع المدرب نيبوشا، قائلا، "اتصلت بوليد بدر الإدارى قبل التعاقد مع نيبوشا لمعرفة موقف حسام وإبراهيم مع التوأم، الأمر لم يتعد أكثر من ذلك".

وأضاف عضو مجلس الزمالك، "لدينا الآن مدير فنى محترم ويقدم مستوى جيدا مع الفريق، ولا نفكر فى أى أمر آخر".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 7

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

لا تنسوا انفسكم

ياريت ابراهي وحسام يعرفوا أنهم مدربين لعب كورة مش أكتر يعنى هما مش مناصب راقية ولا فى هيءات ات دبلوماسية اسلوبهم انهم يشعرون انهم فوق البشر وده خطا كبير

عدد الردود 0

بواسطة:

اهلوي

الكل اهلوي و زملكاوي يعلم أن حسام حسن اهلوي

حسام حسن إبراهيم حسن اهلي

عدد الردود 0

بواسطة:

Samir mohamed

حسام ابن الأهلي

محسسني أنها مفاجئه أن التوائم اهلاوي طبعا اهلاوي جدا وحسام هو هداف الأهلي التاريخي متنسوش وبعدين جمهور الزمالك عمل نفس الكلام مع حارس مرمي انبي ايه التاني رفع تيشرت الأهلي ولا كان لازم يفوت علشان الزمالك يكسب

عدد الردود 0

بواسطة:

تيييت

هو ايه ده اللي اعتذر

ثانيه واحده بس هو احنا هبل؟؟؟؟؟؟ رئيس المصري ايه اللي اعتذر؟ واعتذر علي ايه؟؟؟؟؟؟ هو مين اللي شتم مين؟؟؟؟؟ هو اَي كلام وخلاص؟؟؟؟؟ يانهار اسود علي الكلام

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد

اللزقة

هو إبراهيم ده ملهوش شخصية أخوه يتخانق وهو بدل ما يهدي المواضيع بيبقي دلدول ويعوم علي ع ومه

عدد الردود 0

بواسطة:

عادل

الي المعلق رقم 2

ماشي كلنا عارفين إنهم جهلويه .. ايه المشكله يعني ... فيها ايه لما يبقوا جهلويه مش عارف .. وإحنا مش عايزنهم زملكاويه ... ولو كانوا زملكاويه ايه اللي هيزيد الزمالك يعني حد يفهمني ... ياعالم فكروا بعقولكم ولو مره واحده ... المشكله دي حصلت قبل كده مع جمهور الجهلي وحسام وضع تشيرت الزمالك وسجد عليه .. التوأم لايحب غير مصلحته إفهموها بقي وبكره أفكركم لما يتغلب مره من الجهلي هيعمل ايه .

عدد الردود 0

بواسطة:

كرهنا الكوره والرياضه

لا يفل الحديد الا الحديد...

لكل مقام مقال...برافو ياكبتن ابراهيم... برافو يا كابتن حسام...اثبتا انه لايزال هناك رجال في الوسط الرياضي

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة