الشناوى والغندور وعباس فى دورة إعداد محاضرى الحكام بـ"الهدف"

الإثنين، 09 يناير 2017 05:30 ص
الشناوى والغندور وعباس فى دورة إعداد محاضرى الحكام بـ"الهدف" احمد الشناوى والغندور
كتب- عادل عقل

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

تنطلق اليوم الاثنين دورة محاضرى الحكام بمشروع الهدف بمدينة 6 أكتوبر بمشاركة 45 محاضرا اختارتهم اللجنة بالتنسيق مع الفروع على مستوى الجمهورية .

أكد أحمد الشناوى مسئول التطوير بالـ" فيفا " أن البرنامج سيشمل إعادة تقييم المحاضرين وتقسيمهم طبقا إلى مجموعات طبقا للكفاءة الفنية ، مضيفا أن الهدف من الدورة إتاحة الفرصة لجيل جديد من الشباب ليتولى المسئولية باللجان الفرعية فى الفترة المقبلة ، مشيرا إلى أن هناك فريق سيتولى إلقاء المحاضرات النظرية والتطبيقات العملية يضم كل من عصام عبد الفتاح وجمال الغندور وناصر عباس ووجيه أحمد ومجدى رزق وسيد مراد و تامردرى.  

وتابع الشناوى أنه تم الإتفاق مع عصام عبد الفتاح المشرف على التحكيم على أن يكون هناك ورش عمل خلال فعاليات الدورة وتقسيم المشاركين إلى 4 مجموعات بحيث يكون على رأس كل مجموعة 2 محاضرين لتنفيذ برنامج الدورة ، موضحا أن البرنامج يشمل أهم التعديلات التى طرأت على القانون مؤخرا إلى جانب التطبيقات العملية الحديثة لاعداد المحاضر المتميز.










مشاركة

التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد توفيق

مفيش فايده

ياكابتن عادل ريح نفسك طالما نفس هذه الوجوه موجوده لا امل فى التطوير لان كل واحد له اهواء شخصيه وانت اكثر واحد عارفهم وتعرف اهوائهم منهم اللى واخدها سبوبه واخرون دخل شهرى ثابت واخرون يريدون الظهور لانهم شبعوا فلوس خلاص وطظ فى الحكام ومفيش فايده ياعادل باشا

عدد الردود 0

بواسطة:

مصىرى

اضحك الصوره تطلع حلوه

الصورة بتقول ان الكابتن الشناوى والكابتن الغندور ماسكين شهاده !!!!! هو مين بيدى مين شهادة والتدريب ده لمين ومن مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولا دى مجرد صورة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة