الننى: طلبت المشاركة فى لقاء المغرب وحزين لاتهامى بالهروب

الثلاثاء، 31 يناير 2017 07:00 ص
الننى: طلبت المشاركة فى لقاء المغرب وحزين لاتهامى بالهروب النني
رسالة الجابون - حاتم رضا

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

سيطرت حالة نفسية سيئة على محمد الننى لاعب الفراعنة والأرسنال الانجليزى بعد غيابه عن مباريات البطولة الأفريقية بنسبة كبيرة،  للإصابة بشد فى السمانة،  والذى أبعده عن لقاء المغرب .

وقال الننى إن ما أحزنه أكثر هو اتهامه من قبل البعض بالهروب من خدمة بلده بادعاء الإصابة ، مؤكداً أنه تحدث مع الجهاز الفنى وطلب المشاركة فى لقاء المغرب لكن الإصابة كانت أقوى منه .

 وقام مسئولو المنتخب  بإرسال صورة من الكشف الطبى والأشعات التى أجراها الننى إلى ناديه أرسنال الإنجليزى وسيتم حسم موقفه خلال ساعات سواء بالاستمرار فى معسكر الفراعنة لدعم  زملائه أو العودة لناديه وبدأ برنامج علاجى معه لتجهيزه لمباريات الدورى الإنجليزى .

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

كمال

يا كابتن انت جه لك شد من ايه ؟؟

يا كابتن انت جه لك شد من ايه ؟؟ وهو انت لعبت اصلا !!! عجايب عالناس دي

عدد الردود 0

بواسطة:

ياسر حسين

النني

النني لاعب جيد ومؤثر .. ربنا يوفك يابني وسيبك من كلام الناس الحاقدين .. من توكل عل الله فهو حسبه ... للاسف النقد الرياضي في مصر بقي سبوبه من غير منطق

عدد الردود 0

بواسطة:

MOHAMED

يا عم النني

يا عم النني انت راجل سافرت وقابلت وشوفت يعني المفروض انت راجل فاهم كل حاجه حواليك فيه الحاقد واللي شغال في سبوبه واللي بيطلع بيتمنظر .ارمي ورا ضهرك كل ده رايح مزبلة التاريخ هيفضل بس الرجال وانت زين الرجال

عدد الردود 0

بواسطة:

على

سلامات

ألف سلامه عليك يا أبو الكباتن ولا يهمك إحنا عارفين إخلاصك لبلدك وللمنتخب ومعلش اللى ما يعرفش يقول عدس علشان بان أهميتك فى خط الوسط لما لعبنا ماتش المغرب بدونك فعلا الخواجه عنده حق لأنك رمانة الميزان حقيقى وإنشاءالله هترجعولنا بالكأس.

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

النني

لو كنت لاعب في الأهلي او الزمالك ماكنش حد انتقدك

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة