رمضان صبحى: "أنا بارد وكلام الناس مش فى دماغى"

الإثنين، 05 سبتمبر 2016 08:06 م
رمضان صبحى: "أنا بارد وكلام الناس مش فى دماغى" رمضان صبحى
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد رمضان صبحى، المحترف ضمن صفوف فريق ستوك سيتى الإنجليزى، أنه يكن كل التقدير والاحترام للجماهير الداعمة له، إلا أنه لا يهتم بإشادتهم أو انتقادهم لأدائه، وأن تركيزه منصب على تحقيق حلمه خلال مشواره بالاحتراف الخارجى فقط، موضحاً: "بعمل فى صمت لتحقيق هدفى".

 

أوضح رمضان صبحى، خلال تصريحاته لبرنامج "الملاعب اليوم" : "أنا بشتغل وبعمل اللى على والباقى على ربنا، ومش بركز مع الناس لكن كلهم فوق رأسى، والطبيعى يكون فى انتقاد فى بعض الأحيان، لكن أنا بارد ومش بتأثر بالكلام ومش فى دماغى".

 

أردف لاعب ستوك سيتى: "نفسى الناس لما تشيد يكون بحدود، وكذلك فى النقد يكون بحدود، ونبعد عن المبالغة، وفى مصر الحكم على اللاعب بيكون من خلال أدائه فى مباراة واحدة، مثلما حدث معى فى ودية غينيا وقالوا على بدلع وبتكبر، على عكس الجماهير الأوروبية بتكون سيئ فى أكثر من مباراة لكن يظل دعمهم موجود لإيمانهم بإمكانيات اللاعب".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

عاشق تراب مصر

لية يا رمضان

بالرغم من حبى لك كمشجع مصرى واهلاوى. الا ان يجب اخبارك انك لو لم يكن موقف الجماهير لا يهمك وانت بارد وتعمل فى صمت. انك فى هذة الحالة لاتعمل فى صمت بل تعمل فى مصمت

عدد الردود 0

بواسطة:

يحي السكري

صيحي

بنحبك يارمضان البرود مش طبعك ده طبع 2فاشله موجودين في الاهلي بلكوسه واكيد الك ارمي وره دهرك الرزق اقدام بنحبك يانجم وحاول تبعد عن الفاشله

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة