مرتضى منصور: 7 سحرة من المغرب كانوا خلف مرمى الشناوى

الإثنين، 26 سبتمبر 2016 12:23 ص
مرتضى منصور: 7 سحرة من المغرب كانوا خلف مرمى الشناوى مرتضى منصور رئيس الزمالك
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

طالب مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك، الاتحاد الأفريقى لكرة القدم "كاف" بالتصدى لأمور السحر فى الملاعب قائلاً:"7 سحرة من المغرب كانوا خلف مرمى أحمد الشناوى والزمالك خسر من الوداد بالسحر والشعوذة وأقوى 5 لاعبين فى مباراة الذهاب هما اللى اتعموا فى الماتش التانى وناس من المغرب قالت النادى ده اللى بيعمل كده".

قال مرتضى منصور فى تصريحات تليفزيونية على قناة LTC مع الإعلامى أحمد بلال:"مركزوش مع ستانلى فى السحر لأنه ملعبش فى مباراة الذهاب غير أربع خمس دقايق".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد يحيي

اشمعنى 7

اشمعنى 7 ؟!! هو خلاص يعنى شايفهم و عددهم !! ليه مايعترفش بالهزيمة و يقول اللاعيبة مقدروش يسيطروا على المباراة تحط الضغط المتواصل لفريق الوداد المفروض كل واحد ياخد حقه و يعترف ان الوداد قدم مباراه كبيرة مش سحر و شعوذة !!

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد

عيب

لازم الزمالك والمدير الفنى يعترفوا انهم كانوا سيئن والخطه مش مظبوطه .اى واحد بيفهم كوره حيعرف أن المدرب غلط لانه لم يعتمد على شكابلا او حفنى من البدايه الزمالك قبل نزولهم كان مقسوم نصفين وكل نصف معزول عن الاخر لكن لما نزل شيكابالا وحفنى اصبح الزمالك احسن شويه .الوداد لعب وخسر هارد لك .الزمالك خسر وكسب مبروك لكم .انما نقول السحر والكلام الفارغ ده .عيب ميصحش والا كان المغرب وصل كاس العالم كل مره !!?!!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

الاهلى كسب الوداد فى المغرب

مكنش يعنى فيه سحر مع الاهلى لما كسب الوداد فى المغرب ولا دول كمان متامرين على الزمالك زى الحكام

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري حر

1'3

سأكتفي بانضمامي للتعليقات 1,3 لاني في حاله من القرف وتزاحم التعليقات في دماغي . . نناشد الزمالك الشجاعه الحقيقية والروح الرياضيه . . بدلا من افكار الفهلوه لتبرير الهزيمه النكراء . . علما انني اشجع الزمالك ضد الانديه الاجنبيه فقط . . لانني من الاخر اهلاوي .

عدد الردود 0

بواسطة:

maroc

السحر

الرئيس الجديد للوداد معروف في المغرب بتعاطيه السحر و الساحر تونسي معروف و ليس سبعة مغاربة

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة