مؤمن زكريا يخير الأهلي بين الرحيل وتعديل العقد

الإثنين، 29 أغسطس 2016 02:25 م
مؤمن زكريا يخير الأهلي بين الرحيل وتعديل العقد مؤمن زكريا
كتب محمد عراقى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

خير مؤمن زكريا صانع ألعاب الأهلي، إدارة ناديه بين الموافقة على رحيله لأحد الأندية الخليجية التى طلبت ضمه أو تعديل عقده بداية من الموسم المقبل، خاصة أن عقده ممتد مع الفريق الأحمر حتى عام 2020.

مؤمن زكريا يُطالب الأهلي بالموافقة على رحيله

وعقد مؤمن زكريا جلسة مع سيد عبد الحفيظ مدير الكرة، للحديث عن العروض المغرية التى تلقاها فى الفترة الأخيرة، إلا أن مدير الكرة أبلغ اللاعب بأن صاحب القرار الأول والأخير فى مسألة احترافه هو حسام البدرى المدير الفنى الجديد للفريق.

مؤمن زكريا مطلوب فى الإمارات وقطر

وتلقى مؤمن زكريا عرضا من الدورى القطرى سيحصل فى حالة الموافقة عليه على مليون و200 ألف دولار سنويا أى ما يقرب من 15 مليون جنيه مصرى، بالإضافة لعرض مغرٍ أيضاً من أحد الأندية الإماراتية.

مؤمن زكريا يرغب فى تأمين مستقبله

مؤمن زكريا أكد لمسئولى الأهلي، رغبته فى الرحيل لأحد الأندية الخليجية التى طلبت ضمه، لأن المبلغ الذى سيحصل عليه كبير للغاية ويؤمن مستقبل أى لاعب، والفارق بين ما يحصل عليه فى الأهلي وما سيحصل عليه فى قطر يبلغ 10 ملايين جنيه سنويا.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

صاصة

يتمسكن لغاية مايتمكن

ياريت يرحل مع السلامة ليه يعني يابنى الاهلي نادى المبادئ وغيرك مشى كتير وفي قمة مجدهم تروح انت فين ياصعلوك اه يازمن

عدد الردود 0

بواسطة:

waleed

يرحل مع الف سلامة

الاهلى عمره ما هيقف على لاعب ده غير ان مستواه بقى زفتين وطالما هو مركز مع العروض الخليجية مستواه هيتنيل زيادة ومش هيبقاله اى فايدة . عايز يأمن مستقبله حقه مع السلامة

عدد الردود 0

بواسطة:

YASSER

بالسلامه

وشك حلو على الاهلى من يوم ما جيت .... يا مؤمن انت علشان تجيب جول لازم تضيع 50 فرصه

عدد الردود 0

بواسطة:

osama

انت لاعب عادى

تعديل عقد مع الاهلى - طبعا لا لانه لاعب عادى جدا مش نجم واتمنى من اداره الاهلى تركه يمشى بشرط الاستفتده الماديه لو كان العقد ذو قيمه كبيره فالفلوس من الاخر احسن من هذا اللاعب . سبوه يمشى

عدد الردود 0

بواسطة:

Abdel hamid

بالسلامة

ياريت ترحل و100قلة وراك.

عدد الردود 0

بواسطة:

جحا

اتبع نفس الوسيلة للضغط علي الاهلي

عن عمد بدا مستواه يهبط و يضيع فرص سهلة امام المرمي. علي الاهلي مواجهة هذا الأسلوب بحزم و الا لن يبقي لاعب متميز واحد في الاهلي. و الحل هو رفض اُسلوب الابتزاز و توقيع غرامات و الركن علي الدكة حتي نهاية عقده. فلن يتعاقد اي نادي مع لاعب لا يلعب.

عدد الردود 0

بواسطة:

ally

الخاين في دمه الخيانة

ايوة لاعب عادي واقل من عادي ولا خمستاشر قرش يفيدو معاه دا عاوز عشرين فرصه عشان يسجل واحدة والاخر يجري زي المجنونة في الملعب

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد عيسي

فشل ادارة

ادارة الاهلي لو ادارة ناجحة مؤمن ما يلبس تيشرت الاهلي مدي الحياة وهو لاعب فاشل ولا يستحق ان يكون في الاهلي غووووور في داهية

عدد الردود 0

بواسطة:

مصطفى خطابl

لاعب عادي

مؤمن لاعب هداف بيجيب اجوااااان ... بس كمااااان بيضيع فرص محققة أكتر ... يعني لاعب عادي زي اي لاعب موجود بالاهلي ولايحق له ان يلوي يد النادي وهو ملتزم بالعقد حتى 2020 .. وبعدين تأمين مستقبل اييييه ال بيتكلم عليه احنى حنضحك على بعض كفاية اسم النادي الاهلي يأمن اي مستقبل لاي لاعب ... خو الطمع ياجدعاااان طمع الفلوووووس والدولارااااات وبس .

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد زايد

رحلوه

فليرحل اذن وبسرعة

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة